INGLOT, AMC Eyeliner gel 70, Preview

Ca sa termin pentru moment cu seria INGLOT  hai sa va spun astazi despre ultima achizitie: INGLOT  AMC Eyeliner gel 70 din colectia Matte.

Un albastru intens ca cerul! 

Cand mi l-a recomandat Andreea de la INGLOT Baneasa am crezut ca rade de mine. Cum sa imi stea mie bine cu un asemenea albastru?

AMC eyeliner Blue sky

Eu cautam un eyeliner albastru, dar un albastru mai inchis – dat fiind ca machiajul meu de panica (adica atunci cand nu am nicio idee) se bazeaza pe albastrul dintr-o paleta eyeshadow Dior si mascara albastru din aceeasi categorie.

Dar m-a convins si … l-am pus in cos.

INGLOT eyeliner

AMC Eyeliner gel de la INGLOT este foarte intens pigmentat. Asta am observat la toate gel-urile lor. Culoarea este foarte intensa si este OK chiar dupa o singura aplicare. Are o formula cremoasa, care se intinde usor, cu pensula potrivita             ( recomandarea INGLOT este 31T de la ei, dar orice pensula pentru tus care are firul suficient de moale ca sa nu zgarie dar suficient de ferm ca sa poti avea siguranta liniei este OK) poti trasa linia de tus chiar dintr-o singura aplicare. Este rezistent, se usuca repede ( ceea ce mie imi place foarte tare deoarece nu trebuie sa stau o vesnicie cu ochii inchisi – sau sa imi tin clienta cu ochii inchisi ca sa nu se transfere tusul pe pleoapa) si dupa uscare are o culoare intensa, mata.

Eyeliner 70 INGLOTIMG_5103eyeliner inglot

Facand abstractie de faptul ca nu aveam absolut nimic pe ten/pleoapa (nu FT, nu primer, nimic) asa arata dupa o singura trasare, la 1 minut dupa. Este perfect uscat.

L-am tinut cateva ore – fiind in casa am uitat ca il am, mai ales ca era doar pe un ochi,  si am dat cu mana  fara jena 🙂 – a rezistat excelent si l-am demachiat cu solutie bifazica fara sa fie nevoie de mult efort.

Culoarea este minunata si pe un make-up potrivit poate fi piesa de rezistenta.

Prezentare: 5.5 g/0.19 US OZ

Pret: 53. RON

Este disponibil in 20 de culori (mate sau metalizate) in Romania.

Carcateristici: waterproof, uscare rapida (max 1 min), rezistenta ridicata, culoare intensa, aplicare usoara.

Pana data viitoare,

Un gând despre „INGLOT, AMC Eyeliner gel 70, Preview

Lasă un comentariu