WYCON, Colectie de vara, 2015

N-am mai trecut de ceva vreme pe blog… Am o perioada in care inspiratia nu e cea mai buna prietena a mea. Si desi am multe lucruri in „cos” nu am reusit sa vi le povestesc. Dar ma remotivez repede.

Incep cu articol despre WYCON Cosmetics. produse pe care le-am descoperit in cadrul unui workshop de make-up si pentru ca mi-a placut ce am vazut atunci, tot experimentez.

In urma cu ceva vreme a ajuns si in Romania colectia Wild Escape.

Wild Escape reprezintă tranziţia într-o lume a fanteziei, inundată de lumină, unde culorile pământului și soarele se contopesc  în texturi moi ce definesc imaginea colecţiei, absolut indispensabilă trendului verii 2015.

Femeia Wild Escape este încrezatoare, determinată, cosmopolită. Caută experienţe  deosebite ce duc către locuri noi, neexplorate.

Este o colectie completa: de la paleta pentru ploape pana la lac de unghii.

Pe mine m-a cucerit  Dusty Cushion eyeshadow.

wild escape - eyeshadow

Este un fard de ochi pudră cu efect cremos și în culori intense. Cu pigmenţi minerali împreună cu o textură neobișnuită, moale și ultra confortabilă care rămâne uniform aplicată pe toată durata zilei, fără să se strângă sau să se întindă. Ușor de aplicat și de umbrit. Nuanţe cu efect metalic care evocă culorile vibrante ale pământului.

Disponibil în 8 culori.

Pret: 49.9 RON

O alta vedeta a colectiei este Desert Powder 

Desert Powder WJCON

O pudră bronzantă cu efect luminos datorită reflexiilor și a culorilor pure tipice deșertului. Pe lângă faptul că subliniază bronzul natural, vitamina E aduce proprietăţi antioxidante. Rezultatul este o piele sublimă pentru un efect vizual surprinzător.

Disponibila în 5 culori.

Pret: 72.9 RON

Daca veti face o vizita in magazinul WYCON din Centrul Vechi, pe Selari 7 ( doar in Bucuresti deocamdata – dar daca aveti drum merita o vizita ) , pe monitoare veti vedea un miniworkshop de machiaj WILD doar cu produse din aceasta colectie.  In mai putin de 10 minute veti vedea o demonstratie excelenta prezentata de make-up artistul WYCON Italy.

Cum v-am spus si la inceput colectia este completa. Fard de pleoape – single sau paleta, eyeliner, pudra, mascara, kit pentru sprancene si oja.

DUAL STEP KAJAL GLITTER – Este un duo original care pe de o parte colorează, subliniază și dă formă sprâncenelor, ușor și repede datorită texturii cremoase iar pe de altă parte înfrumuseţează cu un gel fixant sclipitor, pentru un look elegant dintr-un singur gest. Se utilizează ajutându-se de chitul pentru sprâncene Wycon (pe care l-am inclus in galeria foto de mai sus tocmai pentru a sti ce sa cautati).

Preturile sunt foarte bune.Si mai tot timpul WYCON are promotii ❤

WJCON prices Wild

In plus, in weekend-uri sunt si sesiuni gratuite de make-up!

Va promit ca mai povestim despre WYCON. Am mai multe noutati, mai ales ca in urma cu cateva zile – pe 9 Iulie – a ajuns in Romania si Colectia de Fond de Ten si corectoare care este foarte faina.

Silk on your Skin

Ocazie cu care a avut loc si un eveniment la care Andreea Vilau a facut un machiaj wet look.

Wet Look make-up

Pana data viitoare

Lasă un răspuns

