INGLOT, Eye Shadow 368, Review

Cred ca v-ati dat seama ca am descoperit produsele INGLOT. Stiam despre ele dar nu foloseam in mod frecvent. Cum le-am descoperit nu are importanta – a fost o intamplare. Dar de cand am intrat in contact cu ele nu ma mai opresc.

Astazi, pentru ca a revenit soarele pe cer, am scos din „cutia cu maimute” – cum ii spun ei trusei mele de fard-uri – fardul de pleoape INGLOT, 368.

INGLOT 368

Un fard de pleoape mat, care contine silicon special si pigmenti tratati. Fiind o formula fara ulei confera un finish mat si o culoare intensa.

Are o consistenta matasoasa, se aplica usor si se blenduieste la fel de usor. Atentie insa, avand o textura care intensifica culoarea, in locul in care descarcam prima data pensula acolo este culoarea cea mai intensa. De aceea, dupa ce luam produs pe pensula, recomand prima descarcare pe mana si apoi cu ceea ce ramane se descarca pe pleoapa in locul in care vrem sa obtinem cea mai mare intensitate a culorii.  Altfel riscam sa nu mai putem blendui si sa obtinem un machiaj cu pete.

Dar cu putina atentie se poate obtine un machiaj spectaculos, perfect pentru o zi de vara.

Culoarea este un galben- piersica.

inglotcosmetics_164ey368

Este un fard stabil, nu se aduna in pliu si se aseaza foarte bine pe pleoapa.

Daca nu va plac culorile mate il puteti evidentia si mai bine cu un pigment. Eu am ales AMC Pigment Pur 81 tot de la INGLOT.

Cu o baza mata de 368 si cu irizatiile pigmentului 81 obtineti un look de efect. In functie de ceea ce va doriti puteti face un machiaj mai putin intens sau foarte pigmentat.

INGLOT combination

Combinatiile insa pot fi multe, in functie de inspiratia de moment.

Prezentare: cutie rotunda cu capac transparent 2.0 g/0.07 US OZ

Nu l-am cumparat de la noi din magazin, si nu stiu sa va spun pretul. Dar sigur daca scrieti aici veti afla mai multe detalii. Fetele raspund mai repde decat le scrieti voi 🙂 Exista si in varianta pentru paleta – Freedom system. Despre care va spun alta data caci abia l-am descoperit.

Pana data viitoare

2 gânduri despre „INGLOT, Eye Shadow 368, Review

Lasă un răspuns

