O postare fara prea multe fotografii: de ce eu beauty blogger?

Pentru ca m-a provocat BeautyBarometer sa scriu despre asta.

Eu nu prea comentez pe bloguri pentru ca nu-mi place „sa ma bag in seama”. Desi citesc cateva blog-uri si le cunosc personal pe cele care scriu. Dar prefer sa le comentez la o discutie fata in fata. Dar din cand in cand ma mai apuca si pe mine comentatul.

Asa s-a intamplat si joi, cred, cand am comentat pe blogul Anei si am scris aproape o postare. Cred ca m-a furat peisajul si am uitat ca scriu un comment

Inainte de toate, articolul ei mi-a ridicat, iar, la fileul mintii mele  intrebarea de ce eu beauty blogger si de ce abia acum? As raspunde pe rand.

Din capul locului vreau sa va spun ca denumirea de „beauty blogger” mi se apre usor pompoasa – pentru mine cel putin. Dar asta e, daca asa s-a impamantenit … De ce m-am apucat de scris? Pentru ca din frageda tinerete am avut fobia ridurilor si am cautat mereu caile de a le tine cat mai departe de tenul meu. Asa ca am luat-o cu ingrijirea de pe la 18-20 de ani. Moment in care atrageam multe comentarii cum ca as fi sarita de pe fix daca eu ma gandesc la 20 de ani ca la un moment „T” in timp voi face riduri. Lucru care m-a lasat cam rece si mi-am vazut de treaba. Viata mi-a oferit sansa sa ma plimb multisor prin lume si sa am acces la multe lucruri care la noi ajungeau si ajung  cu o intarziere de cateva luni sau deloc. Asa ca am experimentat multe creme, seruri, geluri…

Nu sunt fan al operatiilor estetice – spun asta pentru ca multi amici, stiindu-ma mai cu tigla lipsa de pe casa cand vine vorba de riduri, imi preziceau multe vizite la clinici estetice pentru ajustari taioase – pentru ca mi-e groaza de rictusul intiparit pe fata si de zambetul fara motiv care apare odata cu ajustarea. Si nici nu vreau sa ma trezesc din vreo astfel de experienta cu alta fata decat cea pe care o stiu! Asa ca  serumuri, creme, masti sunt perfecte pentru mine.

Tot pe atunci mi-am descoperit si placearea de a ma machia. Si produsele cu care sa o fac. Pe unele le iubesc si astazi pe altele le-am uitat. Fie ca nu mai exista, fie ca nu mi-au placut.

Asa mi s-a dus vestea prin targul in care ma invarteam ca ma pricep la „chestii d’astea” si cam toate fetele (uneori si baietii …) din jurul meu ma intrebau ce si cum. Ce crema sa isi mai cumpere, ce li s-ar potrivi, cum sa mai traga o linie de tus, un ruj…

De ce acum? Pentru ca acum am simtit ca am suficienta experienta ca sa pot vorbi public despre asta. Pentru ca stiu ca acum pot scrie si pentru o pustoaica de 16 – 17 ani careia i se pare ca demachiatul de seara e pierdere de vreme ca oricum maine dimineata se spala pe fata si ii trece, si ridurile sunt oricum departe incolo pe la 40 (… dar nu stiu ca aia 40 de ani vin mai repede decat iti imaginezi) si pentru o femeie de 40 de ani careia ii trebuie o crema potrivita si nu stie unde sa o gaseasca sau cum sa o foloseasca. Stiu acum ca poti trece peste adolescenta si fara sa ai un singur cos sau cu o invazie care necesita vizita la dermatolog si nu apa cu sare sau pasta de dinti ” ca asa mi-a zis mie Mitzi dintr-a noua”. Mai stiu ca uneori, indiferent ce ai face iti apar riduri si trebuie sa faci pace cu ele si sa le accepti caci sunt farmecul varstei tale. Dar trebuie sa le tii la respect si sa stie ca nu-ti pot invada spatiul 🙂 Si am descoperit pe pielea mea ca la 30 de ani poti arata mai imbatranita decat la 40 pentru ca fumezi sau pentru ca nu folosesti protectie solara.

Si pentru ca acum am mai mult timp si asa a fost sa fie!

Au fost cateva luni in care imi spuneam ca e cam tarziu sa ma apuc de asa ceva sau mai auzeam cunostinte cum ca „blog au doar vedetele, ce-ai innebunit? Cum sa ai blog ????” Si cum stateam in cumpana am citit un articol al Anei care m-a convins! A fost ca revelatia de Craciun (era in preajma Craciunului – nu mai stiu daca inainte sau dupa, dar pe acolo in vacanta de iarna). Si au mai fost cateva intamplari si persoane care m-au indreptat catre asta! Gina, Dana … stiu ele.

Nu imi place sa postez fotografii cu mine, de aceea o fac foarte rar. Este si unul din motivele pentru care nu am articole prea multe despre „look of the day”. Desi am un look every day 🙂 Cand voi gasi modelul vor aparea si aceste articole. Scriu despre produse care imi plac si mai putin despre evenimente caci pana la urma evenimentul in sine promoveaza un produs. Si cred ca, cititoarele vor sa afle despre produse mai mult si despre evenimente mai putin. Poate si de acolo acest curent ” imi fac blog ca sa merg la evenimente si sa primesc produse” pentru ca foarte multe blogguri au articole multe despre evenimente. Si suna atractiv!

90% dintre produsle despre care scriu sunt cumparate din fonduri proprii. Astfel nu ma simt obligata sa sa scriu frumos pentru ca l-am primit. Iar daca l-am primit precizez ca l-am primit.

Deci de ce blogger si de ce acum? Pentru ca imi face placere!

Pana data viitoare,

Un gând despre „O postare fara prea multe fotografii: de ce eu beauty blogger?

  1. Draga mea, multumesc, beauty blogger nu e o denumire pompoasa, e o denumire care pana la urma inglobeaza o populatie feminina care vrea sa vorbeasca si public despre frumusete in diverse forme si stiluri. Eu ma bucur ca tu scrii si ca sunt atatea fete care scriu bloguri de acest gen…pentru ca undeva se misca ceva in bine si asta conteaza. te pup!

    Apreciază

Lasă un răspuns

