INGLOT, AMC Pure pigment

Train the trainers!

Astazi am fost parte a unui proiect care se anunta a fi foarte interesant. Dar nu despre asta vreau sa vorbesc acum.

Ci despre faptul ca, participand la acest proiect, printre altele am povestit despre pigmenti. Am mai povestit despre ei si pe aici. Dar astazi am realizat ca incet, incet colectia mea de pigmeti creste exponential. Pentru ca am devenit dependenta si am descoperit ca se pot face foarte multe lucruri cu ei.

 

 

Stardust

 

 

Pigmentii sunt baza culorilor, nu numai in machiaj; dar noi despre machiaj vorbim acum. Ceea ce inseamna ca pigmentii sunt culori intense care, in functie modul in care sunt aplicati pot da o tenta suava si pot completa un machiaj angelic sau pot fi vedeta si pot da un look glamour sau dramatic.

Pigmetii  sunt pulberi. In stare naturala nu adera suficient de bine pe piele si, de aceea trebuie „ajutati”. Cea mai buna combinatie este cea cu DURALINE de la INGLOT. Duraline este o solutie lichida care intensifica culoarea si face pudra sa fie usor de aplicat si rezistenta pe piele. Este hipoalergenic asa ca se aplica fara grija.

Dar exista mai multe variante de aplicare a pigmentilor in functie de textura lor – desi sunt pulberi, au texturi diferite:

  • pigmenti in pulberi foarte fine – pot fi aplicati in combinatie cu Duraline ( foarte putin pigment se amesteca cu Duraline chiar in capacul cutiei de pigment formeaza un amestec tocmai bun de intins pe pleoapa) se aplica cu pensula. Sau pe o baza pentru pleoape (baza de la INGLOT este foarte buna ) se poate aplica direct cu degetul dar numai dupa ce a fost incalzita pe dosul mainii pentru asparge particulele si pentru a lasa acolo surplusul astfel incat sa nu generam niste pete. O alta varianta poate fi peste un fard cremos. La fel, cu degetul, dupa ce incalzim produsul pe dosul palmei.

  • pigmenti usor granulati – combinatia cu Duraline esta sfanta in acest caz. Dar, dupa ceva antrenament si cu o incalzire mai accentuata pe dosul palmei putem „risca” si o aplicare directa cu degetele peste baza sau fard cremos. Sau cu o pensula usor umezita.

  • pigmenti granulati – in acest caz eu folosesc Duraline. Granulele trebuie sparte cumva astfel incat sa adere.

De cand i-am descoperit nu ma pot abtine sa nu imi tot maresc colectia.

INGLOT AMC Pigment pur

 

Dupa cei trei 111,112 si 113 din nua colectie Stradust am asteptat trei saptamani. Pe lista de asteptare. Ca pe vremuri la coada la lapte 🙂 Dar a meritat.

Sunt cei trei din stanga.

Ok, mai am si alte brand-uri in colectie, dar suprematia o detine INGLOT.

Pe langa cele trei ” pulberi de stele” ma mai joc cu 46, 50, 60, 68 si 81 ( 46 fiind cel albastru si urcand in sens invers acelor de ceasornic, 81 fiind cel caramiziu)

Cand am venit de la curs m-am pictat din nou cu ei. Niste swatch-uri nu strica niciodata.

Asa arata in starea lor naturala direct pe piele fara nicio baza.

Am incercat diverse combinatii. De departe cea mai spectaculoasa mi se pare cea cu un fard cremos ca baza. Un fard cremos a carui culoare este armonizata cu  nuanta pigmetului. Astfel poti evidentia irizatiile pigmentului (daca nu este mat ) si poti crea acele valuri de culoare in functie de intensitatea luminii sau poti face din pigmet vedeta machiajului intensificandu-i culoarea.

Oricare varianta este spectaculoasa!

Pana data viitoare,

 

Lasă un răspuns

