INGLOT, AMC Brow Liner 19, Review

Am povestit intr-un post anterior despre lansarea INGLOT AMC Brow Liner. De atunci il tot testez. Zi de zi. Ceea ce nu-mi era in rutina zilnica: desenarea sprancenelor.

Dar acest gel pentru sprancene  da dependenta! De ce spun asta? Pentru ca, de cand l-am incercat pentru prima data, nu ma mai pot desparti de el.

AMC Brow INGLOT 19

 

Conform descrierii oficiale a produsului AMC Brow Liner Gel este un gel waterproof perfect pentru conturarea sprancenelor, pentru accentuarea culorii acestora si pentru a umple eventualele goluri. Formula, imbogatita cu ceramide nutritive asigura un efect de lunga durata de sprancene  bine definite. Datorita consistentei sale cremoase si fluide in acelasi timp se pot contura sprancenele fie dramatic si intens fie natural. Produsul se modeleaza usor, se intinde bine si se usuca suficient de repede astfl incat sanu existe riscul de imprastiere dar suficient de tarziu ca sa ai timp sa modelezi. Se aplica cu pensulele 31T sau 32T si pentru un finish perfect se poate  folosi si peria 14M.

Intradevar este foarte cremos, si extrem de fluid. Pentru conturarea sprancenelor iti este necesar foarte putin produs, ai suficient timp sa faci modelarea pana cand se usuca. Dar cand se usuca acolo ramane.  Am folosit o pensula normala pentru sparncene – de la MAC – si peria de sprancene de la Artistry.

I-am testat rezistenta in diferite ocazii: o zi normala, o zi in care a fost foarte cald si am umblat foarte mult, si o zi in care l-am aplicat dimineata, am stat cu el toata ziua la job si apoi am fost la kangoo (unde se transpira din greu). La finalul zilei (oricare dintre ele) era exact in aceeasi forma in care a fost aplicat de dimineata. Chiar si dupa kangoo!

In plus acopera foarte bine orice imperfectiune sau eventuale urme de tatuaj de sprancene (daca exista).

Nu are parabeni si este hipoalergenic.

Din punctul meu de vedere este alegerea perfecta pentru orice tip de ten si pentru orice anotimp.

In fotografia de mai jos se vede cat am folosit in 8 zile.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lilly Beautique

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pret: (2 g/0.07 US OZ): 57. RON

Pana data viitoare

 

2 gânduri despre „INGLOT, AMC Brow Liner 19, Review

Lasă un răspuns

