INGLOT, Lansare AMC Brow Liner Gel, Event, Preview

Vineri, in cadrul magazinului INGLOT din Baneasa a avut loc lansarea oficiala a noului gel pentru conturarea sprancenelor.

AMC BROW LINER GEL de la INGLOT

Un eveniment frumos, targetat pe subiect cu un workshop de conturare a sprancenelor in acord cu machiajul pe care il realizezi. Alexandra Flaminzeanu, trainer si make up artist INGLOT a prezentat produsele noi in cadrul acestui  mini workshop si a făcut si demonstrații pe fetele prezente.

Ce mi-a placut foarte mult a fost ca Alexandra a explicat in detaliu fiecare pas pe care l-a facut si mai ales de ce a ales sa faca ceva. Interesant!

Eu am beneficiat de talentul Adreei Carapcea care mi-a conturat sprancenele cu noul AMC BROW LINER no. 19.

Brow Liner Gel

AMC Brow Liner Gel este un gel waterproof perfect pentru conturarea sprancenelor, pentru accentuarea culorii acestora si pentru a umple eventualele goluri. Formula, imbogatita cu ceramide nutritive asigura un efect de lunga durata de sprancene  bine definite. Datorita consistentei sale cremoase si fluide in acelasi timp se pot contura sprancenele fie dramatic si intens fie natural. Produsul se modeleaza usor, se intinde bine si se usuca suficient de repede astfl incat sanu existe riscul de imprastiere dar suficient de tarziu ca sa ai timp sa modelezi. Se aplica cu pensulele 31T sau 32T si pentru un finish perfect se poate  folosi si peria 14M.

Este disponibil in doua 12 variante

New Brow Gelbrow colors

Am plecat de acolo cu gelul nr. 19 pe care l-am cumparat si gelul no. 20 pe care l-am primit.

Astazi am re-incercat no.19. Este o culoare destul de ciudata un maro-gri, care la prima vedere a parut sa nu mi se potriveasca. Pe sprancene isi schimba putin culoarea.

Pe swatch-urile de mai jos este al doilea de sus in jos. Avem in ordine, de sus in jos: 17, 19, 15 si 20.

swatch brow liner

Pe spranceana no. 19 arata un pic diferit.

19 Brow

Dupa ce mai experimentez conturarea sprancenelor cu acest gel nou de la INGLOT voi face un review complet.

Dar, dupa doua incercari, sunt foarte incantata. Rezista cu brio multe ore ( il am deja de 6 ore si este fix asa cum l-am desenat dimineata).

Pret: (2 g/0.07 US OZ): 57. RON

Pana data viitoare

Un gând despre „INGLOT, Lansare AMC Brow Liner Gel, Event, Preview

  1. Pingback: INGLOT, AMC Brow Liner 19, Review | Lilly's Boutique

Lasă un răspuns

