HIPOCRAT, Terapii estetice

De multe ori, pe langa produsele de ingrijire pe care le folosim apelam si la terapii estetice. Atat pentru ten cat si pentru corp.

In ultimii ani am incercat astfel de terapii, in special pentru corp. Mai ales ca odata cu trecerea timpului elasticitatea pielii se reduce si trebuie sprijinita intr-un proces de slabire.

De data aceasta, am ajus fara sa am aceasta intentie, la Centrul de Estetica Hipocrat. Cum am ajuns acolo? In cadrul BeautySwap by Beauty Barometer, evenimentul organizat de Beauty Barometer am primit un voucher continand 10 terapii.

Am profitat de acest voucher si am incercat terapiile.

Cel mai tare mi-a placut Capsula Slim Activ.

Capsula Slim Activ

Descrierea oficiala a acestei terapii spune:

Capsula Slim Activ ofera un sortiment extreme de variat de terapii SPA si de intretinere corporala, infrumusetare si reducere a greutatii corporale.

Razele infrarosii patrund pana la 10 mm sub piele si activeaza procesul de topire al grasimilor, in interiorul corpului si la eliminarea colesterolului.

Pe masura ce porii pielii se deschid si elimina toate deseurile metabolice, stratul superficial de celule moarte este eliminat si el; pielea capata un aspect luminos, revigorat, radiant, cu o tonicitate si elasticitate mult imbunatatite.

  • reducerea stresului si redobandirea echilibrului intern
  • stimularea simturilor si obtinerea starii generale de bine
  • reglarea metabolismului si stabilizarea greutatii corporale
  • relaxarea corpului dar si a mintii
  • tratament preventiv al bolilor
  • terapia somatica prin vibromasaj ce imbunatateste circulatia sanguina si limfatica
  • cromoterapia – capsula foloseste un sistem complex de culori si energia lor in scopuri terapeutice (rosu energizant, albastru relaxant, verde revigorant).

Eu am beneficiat de doua sedinte la Capsula Slim Activ si, normal ca „nu se face primavara” cu doua sedinte si nu am pierdut 10 cm in circumferinta dar:

  • am simtit efectul relaxant – timp de 30 min m-am relaxat complet cu lumina albastra
  • am incercat vibromasajul dar la un moment dat l-am oprit pentru ca ma scotea un pic din starea de bine si am preferat fara
  • pielea a capatat un aspect mai fin, crema anticelulitica pe care fetele au aplicat-o inainte de a intra la capsula s-a absorbit foarte bine, si am eliminat destul de multa apa

Una peste alta dupa terapie m-am simtit foarte bine si crema pe care am aplicat-o dupa dus a actionat bine. Efectul capsulei s-a simtit si dupa ce am terminat terapia, ceea ce este un lucru bun.

Oxigenare Celulara DERMIO

Dermio facial

Descrierea oficiala a terapiei:

Dermionologia foloseste virtutile oxigenului pentru a creste in mod natural pH-ul pielii si al tesuturilor, activandu-se astfel enzimele responsabile cu sinteza colagenului.

Aparatul emite  ioni negativi in casca, astfel stimulandu-se refacerea de elastina , iar tenul devine ferm si luminos, ridurile sunt  estompate. Casca cu ioni este conectata la un dispozitiv care purifica automat aerul, eliminand orice urma de praf , bacterii sau virusuri.

Beneficiile ionilor negativi sunt multe, printre care: cresterea fluxului oxigenului catre creier, prevenirea bolilor respiratorii, antidepresive naturale, fara efecte secundare , purificarea aerului (atat particulele de praf, cat si bacteriile ).

Experienta mea: in timpul terpiei am stat 30 minute cu acea casca pe fata (nu este neplacut deoarece este transparenta si destul demare astfel incat sa nu confere o senzatie neplacuta de claustrofobie) si in timp ce m-am relaxat tenul mi-a fost alimentat cu ioni negativi, care in combinatie cu ionii pozitiv din organism au actinat ca un stimultor energetic contrinuind la incetinirea procesului de imbatranire a tenului. Dupa o sedinta mi-am simtit fata revitalizata, luminoasa si mai tonifiata. Probabil ca daca as face mai multe sedinte schimbarea ar fi evidenta.

Drenaj  Limfatic BTL- 6000 Lymphastim 12  (presoterapie)

Presoterapie

Drenajul limfatic actioneaza asupra lantului de ganglioni limfatici, procedura de preso-masaj avand drept scop eliminarea tuturor toxinelor din organism. Circulatia limfatica are rolul de a transporta toate rezidurile celulare, o slaba activitate a acesteia implicand in primul rand retentia de apa in organism.

Acest aparat este  ideal pentru persoanele care sufera de probleme circulatorii cum ar fi : retinerea de apa in tesuturi, celulita,edeme veno limfatice, insuficienta a microcirculatiei periferice.

M-am simtit ca un cosmonaut in spatiu, un cosmonaut caruia i se facea masaj. Efectul relaxant se simte imediat.

Drenajul limfatic se combina cu alte terapii, el fiind ultimul in lant pentru a favoriza eliminarea reziduurilor. De exemplu pe o terapie cu Caspula Slim Activ se pliaza perfect un Drenaj Limfatic.

Despre electro stimulare nu va mai spun pentru a sunt sigura ca stiti deja ce inseamna. Nu este terapia mea favorita dar am incercat-o si aici ca sa descopar diferentele. Nu este nimic diferit in modul de actionare si stimulare a muschilor. Doar in grija fetelor de a aplica padelele astfel incat sa nu simti intepaturile. Lucru foarte important deoarece o aplicare necorespunzatoare poate induce un disconfort total. Ceea ce nu mi s-a intamplat aici.

Una peste alta, mai multe detalii despre Centrul de Estetica HIPOCRAT puteti gasi aici si pe Facebook.

Preturile nu sunt mici dar nici foarte mari pentru astfel de terapii, exista in oferta pachete standard cu preturi promotionale dar pot fi facute si pachete personalizate in functie de nevoile fiecaruia.

Cel mai bine este sa faceti o vizita si sa discutati cu fetele de acolo. Sunt foarte deschise, primitoare, atente si va vor da cele mai bune sfaturi.

Pana data viitoare

  • fotografiile sunt realizate de Centru Estetic HIPOCRAT (si nu sunt eu protagonista)
Lasă un răspuns

