OPI, I’m Indi – a mood for love, lac de unghii, review, before & after foto

In ultima vreme am o aplecare catre tot ce are o tenta fucsia. Eu nefiind a pink person. Mai degraba black violet 🙂 Se pare ca  si alegerea culorilor sau mai bine zis preferinta pentru o anumita culoare pe o perioada mai indelungata de timp semnifica ceva. Am aflat si ce-i cu rozul asta in viata mea … Si e de bine. Dar sa revenim.  I’m Indi – a mood for love de la OPI.

ColorPaints_home

 

De cativa ani am renuntat la manichiura clasica deoarece oricat de multe produse de ingrijire si fortificare as fi folosit unghiile mele erau in permanenta in pericol de exfoliere, rupere, ciobire si tot asa.  Am descoperit-o pe Dana si manichiura cu gel. De atunci nu am mai dat gelul jos de pe unghii dar nici unghii rupte nu am mai avut. Si pentru ca acum nu mai am grija culorii nude care sa nu iasa in evidenta daca se rupe unghia imi permit si culori mai aprinse.

OPI I’m Indi – a mood for love (NLI41) face parte din colectia OPI Classics. 

NLI41

Intr-o sticla „marca” OPI (15 ml/ 0.5 fl oz) pe care nu ai cum sa nu o recunosti. Cu capacul negru mat emblema marcii clasice OPI.  Ca toate culorile clasice, si NLI41 ramane mereu in actualitate: un roz puternic  pe care nu ai cum sa nu ti-l doresti macar o data in viata in perioada vacantei!

Oja are finish stralucitor ( a nu se intelege sidefat, da?) si o culoare plina.  Pensula ProWide permite o aplicare rapida. Aplicata in doua straturi are o rezistenta indelungata iar stralucirea nu ii dispare pe masura ce trece timpul.

Formula este foarte buna, oja este cremoasa dar in acelasi timp usor de aplicat, se intinde bine si uniform. Timpul de uscare este potrivit. Cu ulei de uscare in cam 3-4 minute am putut sa „ma misc” cu atentie sa nu lovesc vreo unghie.

Imediat dupa aplicare ( in doua straturi + top coat + ulei de uscare rapida)

Indi Mood love OPI

Dupa 8 zile de la aplicare

OPI after

Este adevarat ca pe gel oja sta mult mai mult timp. Pe unghiile naturale cam 6 zile si apoi se toceste la varf.

Dar dupa cum se vede luciul s-a pastrat si chiar daca pe la colturile unghiei s-a tocit putin nu este evidenta linia aceea alba care se formeaza la varful unghiei.

Dintre toate brand-urile folosite pana acum OPI este cel care m-a convins 100%.

Pana data viitoare

 

 

 

 

 

Lasă un răspuns

