INGLOT, Lip Duo cu pigmenti, Review

Cum ziceam, o vizita la INGLOT se lasa cu cumparaturi.

In afara de pigmentii pe care ii ador am descoperit o chestiune care mi-a atras atentia si … atenta am ramas de atunci: INGLOT Lip Duo #24inglotcosmetics_509LIpDuoLipPaint_23

Adica Lipstick si LipGloss intr-o singura cutiuta. Am ales numarul 24 deoarece sunt intr-o perioada cu accente fucsia.

Descrierea oficiala:

Pret: 8g/0.28 oz – 49. RON

Disponibil in 11 culori

Contine Vitamina E

Rujul are un efect 3D, hidrateaza , defineste si catifeleaza

Gloss-ul are o consistenta cremoasa

lip duo 24

 

Descrierea mea: este o combinatie geniala. Rujul este intr-adevar foarte cremos, hidrateaza foarte bine dar in acelasi timp este destul de rezistent la transfer. Glossul este la fel de cremos , un pic mai subtire in consistenta decat rujul, nu la fel de hidratant dar suficient, si mai rezstent la tranfer decat rujul.

In combinatie: perfect!

lip duo swatch

Recomandarea INGLOT – aplicare cu pensula 12S. Eu il port dupa mine tot timpul asa ca am o pensula cu capac de la Artistry pe care o pot pune in geanta fara sa patez. Poate acesta este singurul inconvenient al acestui Lip Duo: faptul ca trebuie sa porti o pensula dupa tine. Dar merita efortul!

Am incercat toate cele trei variante:

  • doar ruj
  • doar gloss
  • combinate

In prima doua variante am avut culoarea pe buze aproximativ 3 ore, timp in care am mancat, baut cafea – ramane un pic pe marginea cestii daca nu este uscat complet. Are un efect 3D si defineste frumos buzele. Are un efect de „buze pline”.

In varianta doar gloss sau  combinata a rezistat un pic mai mult. Gloss-ul, surprinzator,este mai rezistent la transfer. Dat fiind ca rujul are vitamina E si este hidratant este si mai cremos. Dar, chiar si asa rezista destul de bine.

Ambalajul este usor de utilizat, se deschide usor, are un aspect profesional – cutiuta tranparenta si perfect clara.

 

Pentru vara este un ruj – gloss ideal!

Pana data viitoare

Lasă un răspuns

