Mustaev, Single eyeshadow 118 Scale, Review

Acest fard de pleoape a devenit indispensabil in trusa mea de farduri.

Mai ales ca ultimul meu „trend” in machiaj este un pin-up caci exersez cu spor trasatul liniei cu eye-liner, creion sau tus. Si cum vreau sa pun evidenta linia si nu coloarea fard-ului de pleoapa am ales sa folosesc MUSTAEV, Single Eyeshadow 118. Din categoria culori satinate.

189-392-large

Este descris ca un fard alb-auriu cu infusie de particule perlate, cu atingere matasoasa. Ca textura este foarte matasos si moale, cremos si foarte usor de aplicat. In plus pudra siliconata ii confera o aderenta mare si pigmetatie buna.
texture

Din clipa in care l-am aplicat prima data nu ne-am mai despartit. La inceput, datorita particulelor aurii, l-am folosit mai mult pe post de iluminator. Dar in ultima saptamana a constituit culoarea mea de pleoape. Fara alte pete de colorate. Confera o luminozitate aparte ochiului si ii pune in valoare forma. Pentru un pin-up este perfect. Pune in valoare linia de tus si confera luminozitate exact atat cat trebuie.

eye scales

Ochisorii nu sunt ai mei (inca nu am intrat in posesia aparatului foto 😦 ) , doar swatch-ul este pe mana mea.

swatch scales

Cu aceasta textura cremoasa si datorita particulelor siliconate matifiaza foarte bine pleoapa, nu curge, rar se strange in pliul ochiului – chiar si in zilele in care au fost 38 gradea stat perfect si nu s-a strans – si a rezistat 10 ore. Nu am pus primer, doar un strat fin de fond de ten ca sa uniformizez culoarea ploapei.

Este culoarea recomandata de Mustaev pentru vara.

Ieri am avut nevoie sa refac un pic blush-ul si nu aveam iluminator pentru obraz. Am fortat un pic si am folosit MUSTAEV 118 Scales. A aratat foarte bine. Nu recomand acest lucru ca o obisnuinta dar la mare nevoie trebuie sa ne adaptam.

Ambalajul este extrem de usor de folosit – ca mai toate produsele MUSTAEV. Cutia neaga cu capac cu vizor are un diametru de 35 mm cu diametrul prodului de 27 mm, grosimea totala a cutiei este de 10 mm. Foarte usor de purtat in orice geanta mai mare sau mai mica.

Pretul 13 USD ( 1.8g/0.06oz)

Il gasiti aici.

Pana data viitoare,

foto: Mustaevusa.com

Lasă un răspuns

