Despre beauty altfel decat de obicei

Astazi ies un pic din zona de beauty asa cum o stim noi: despre creme, machiaje sau alte produse. De ce asa? Pentru ca frumuseste nu inseamna numai creme sau machiaj frumos. Frumusete inseamna si grija pentru ce este sub cremele acestea.

Si vreau sa va povestesc despre o tabara. Ea se numeste de slabit, dar de fapt target-ul nu este doar asta. Target-ul este sa activezi frumusetea care vine din interior.

Pe Diana am cunoscut-o acum ceva vreme cand m-am apucat de Kangoo Jumps. Chiar a fost interesant ce s-a intamplat atunci. Cu vreo cateva zile inainte vazusem pe la intrarea in Herastrau, stand la un semafor o fata frumoasa care mergea pe niste chestii asa ca niste arcuri. Evident am ajuns acasa am dat un search pe net si am aflat ce-i cu arcurile alea, ca se numesc ghete de kangoo jumps si ca e ultimul trend in materie de sport (la ora aceea) pe afara. Si nu trec mai mult de 2-3 zile si ma ia o prietena la cafea pe tarasa companiei si imi zice: hai sa te duc la ceva fain, ca tot esti tu cu aerobic si alte chestii gen. N-a vrut sa imi spuna despre ce era vorba. Ajung la sala cu pricina si … buff: arcurile cu pricina! Primul antrenament a fost groaznic! Am zic ca nu-mi va iesi niciodata. Ei bine mi-a iesit! Si inca bine! Acum sunt in pauza datorita unor chestiuni medicale, dar voi reveni cu siguranta. Este activitatea fizica care imi place cel mai mult. Si asa am cunoscut-o pe Diana.

Care e legatura intre Kangoo si beauty o sa va intrebati? Este. Ca orice activitate fizica, pe langa calorii arse si tonifiere, te ajuta sa elimini toxine. Care nu se mai zbat sa iti afecteze tenul. Si uite asa incet, incet ve avea un ten luminos, cu mai putine riduri si  cu mai multa tonifiere (ei bine da, chiar si la fata nu numai pe picioruse). Dupa o sedinta de antrenament, si dupa o curatare a tenului crema se pliaza perefct.

Pe langa antrenamente Diana face multe evenimente. Unul dintre ele este o Tabara de slabit. Ma rog, eu as numi-o Tabara de Frumuseste nu de slabit, dar ma rog, nu e evenimentul meu asa ca nu ma bag 🙂

tabara-de-slabit

In tabara se inatmpla multe alte lucruri nu numai sport: se intampla tutoriale despre cum sa te hranesti sanatos, despre cum sa te mentii, despre multe alte lucruri care promoveaza frumusetea interioara si exterioara.

De data aceasta nu are si activitati de beauty dar poate data viitoare o conving sa facem si asta 🙂

Acum insa, la pensiunea Ursul Carcotas din zona Rucar-Bran se va pune baza frumusetii peste care orice crema sau machiaj se aseaza impecabil.

Pana data viitoare

 

Lasă un răspuns

