MUSTAEV, Melting Foundation Cream, Review

Nu ma pot abtine sa scriu ceva despre MUSTAEV. Astazi despre un fond de ten cu acoperire mai mare Melting Foundation Cream.

melting foundation

 

 

L-am testat de vreo doua trei ori pana acum si m-a convins. Nu a fost foarte greu, dar la fond de ten concurenta in mintea mea e apriga asa ca am considerat ca e mai bine sa ma ocup serios de testarea asta.

Astazi am dat verdictul: imi place. Nu este nicio surpriza deoarece MUSTAEV m-a convins cu fiecare produs incercat.

Melting Foundation Creme este un fond de ten cu acoperire mai mare decat Skinny si cu aderenta buna. Are o textura cremoasa si la prima vedere pre un pic grasa. Dar pe ten are efect matifiant. Se intinde foarte usor atat cu pensula cat si cu buretelul usor umezit.  In cutie pare destul de dur si compact. Insa fondul de ten devinde usor de intins la contactul cu pielea.

Mustaev melting

Pentru o acoperire si mai buna se poate amesteca un fond de ten lichid cu Melting Foundation Creme in proportie de 2:1.

In stanga este fond de ten in dreapta nu. Aceiasi pistrui ii am si in stanga sub fondul de ten.

IMG_4757

 

 

Desi are un finish mat nu usuca tenul – tenul meu este foarte deshidratat desi beau minim 2 L de apa pe zi si toate cremele pe care le folosesc sunt hidratante. Un fond de ten cu finish mat in general pe tenul meu da o senzatie de uscare, de deshidratare. In cazul acestui fond de ten nu se intampla acest lucru.

Un mare avantaj – pentru mine cel putin – este ca il poti purta in geanta. Cutia micuta de 11 g incape perfect intr-un port fard.

Este disponibil in doua culori Beige si Dark Brown, si o combinatie White&Ivory

melting_fd_beige (2)

 

Pret pe site: 21. USD

Această prezentare necesită JavaScript.

Pana data viitoare

 

 

 

2 gânduri despre „MUSTAEV, Melting Foundation Cream, Review

Lasă un răspuns

