LANCOME, comoara din sticla de parfum

Nu prea scriu despre parfumuri deoarece, eu cred ca alegerea parfumului este o chestiune personala si ma feresc sa fac recomandari. Ceva ce mie mi se pare deosebit pentru altcineva poate fi dezastruos.

Asa am patit cu Thierry Mugler Angel. L-am testat, la recomandarea cuiva,  pe tester, a parut interesant , l-am luat si … am constatat dupa o saptamana ca cineva il folosea, iar mirosul imi provoca o stare neplacuta pentru ca imi evoca respectiva persoana. L-am dat imediat. Si de atunci, in alegerea parfumului ma ghideaza doar instinctul, foarte rar recomandarea.

Astazi insa am simtit nevoia sa scriu despre LANCOME, Tresor.  Si ca recomandare ci ca povesteDe ani buni, intre multele parfumuri din colectia mea LANCOME, Tresor ocupa, poate cel mai important loc.

LANCOME Tresor a fost creat  in 1990 iar nasul din spatele lui este Sophia Grojsman. Cu un miros  floral – oriental are o compoziție foarte fina și elegante din trandafir , liliac ,  caise și iris.

Prima mea intalnire cu Tresor a fost in 1996 de ziua mea, cand l-am primit cadou din partea unei persoane foarte speciale. Si care mi-a transmis un mesaj prin aceasta sticluta!  De atunci si pana astazi acest parfum nu a lipsit din dulapiorul meu parfumat.

Tresor

 

Cu spuneam, un miros floral oriental, un amestec de trandafir si liliac cu o tenta de caise si iris. Love. Elegance. Romance.  Asa il defineste Lancome. Un parfum pentru femeia care stie sa pretuiasca acele momente pretioase!

O variatiune pe tema este  o alta variantă  Trésor Eau de Parfum Lumineuse . O nouă expresie a dragostei absolute, este o alta fateta a combinatiei de trandafir cu violeta de aceasta data si cu o usoara tenta de pralina. Un parfum dulce floral.

lumineuse

 

Acelasi trandafir dar intr- o alta combinatie: Charming. Mischievous. Desirable. De data aceasta un parfum sexy, cu o nota misterioasa: Tresor Midnight Rose.

midnight rose

 

Trandafir, zmeura, vanilie si mosc intr-un parfum senzual si feminin.

Cam asa arata colectia mea de comori in acest moment.

tresor

 

De-a lungul timpului, prin dulapiorul parfumat au trecut si Tresor In love sau Tresor La Nuit.

Poate singura colectie de parfumuri cu tenta dulce care mi-a gadilat simturile. Sunt mai mult fresh oriented, dar Tresor este o poveste care mi-a ramas in suflet.

Pana data viitoare

Lasă un răspuns

