MELKIOR, EyeShadow IRIS, Review, Swatch

Despre Melkior Professional am auzit multe, dar de incercat nu-l incercasem niciodata pana saptamana trecuta.

Fiind curioasa din fire, am inceput cu un fard de pleoape in ton cu starea mea din utimele saptamani: lila/violet/roz

MELKIOR, EYE SHADOW IRIS – din categoria fardurilor sidefate.

Prima chestiune pe care am constatat-o este ca, daca iti iei fard-ul din magazinul on-line trebuie sa ai mare grija la culoare.  Fotografia de mai sus este prezentarea de pe magazinul on-line. Fard-ul, in realitate, este mai deschis.

iris melkior

 

Cam asta e problema cand cumperi on-line. Ideal, daca ai magazinul intr-o locatie in care poti ajunge in persoana este bine sa il pipai la fata locului. Vezi si culoarea si textura. OK riscul e sa ti se mai lipeasca si altele de mana, chiar daca te duci pentru o singura piesa sa pleci cu 4-5! Eu cam asa patetsc …

In fine. Asta a fost asa, un sfat, dar cred ca stiati deja cum e cu cumparatul on-line. Acest fard nu este cumparat on-line asa ca am stiut din start ce culoare are 🙂 Si mi-a placut.

In primul rand imi place ambalajul! Are oglinda!!! Sub fardul propriu-zis exista o oglinda mica, dar de mare folos.

mirror

 

 

Depasind acest moment de bucurie, am incercat fard-ul. Are o textura foarte buna, usor cremoasa si cu fixare buna. Nu este prafos – asa cum auzisem – si se intinde foarte frumos pe pleoapa.

Culoarea este suava, satinata fara a fi exagerat de stralucitoare si este foarte potrivita atat pentru un look natural de zi cat si pentru un look mai accentuat de seara. Depinde de cat de mult fard aplici pe pleoapa si ce intensitate ii dai. Si mai ales cu ce il combini!

Am facut swatch la lumina zilei si cu lumina artificiala ca sa vedeti cum reflecta lumina. Mie imi place!

Asa cum spun cei din cadrul companiei, a caror abordare de marketing imi place, pentru ca este un pic diferita fata de ceea ce vedem in mod normal, „Melkior este brand-ul care naste pasiuni si emotii. Purtati Melkior si veti fi irezistibile!” Ok, nu stiu daca va fi o pasiune dar cu siguranta vor mai aparea produse Melkior  in trusa mea de make-up.

Pana data viitoare

 

 

Lasă un răspuns

