MustaeV, swatches, foto

Astazi m-am bucurat ca un copil. Stiu ca ieri a fost 1 Iunie, Ziua Copilului dar era inchis la posta. Asa ca m-am dus astazi sa-mi ridic cadoul: a venit comanda MustaeV.

MustaeV

 

Ce am primit? Pai cam ce am comandat si cateva mostre.

Incep cu fondul de ten: Skinny Teint Foundation – Bright Beige.

Gasiti review-ul aici. Nu s-a schimbat nimic de atunci in parerea mea despre acest fond de ten. In plus am descoperit ca are acel gen de ambalaj pe care il ador: cu pompa care impinge vertical produsul curatand tot de pe peretii sticlei astfel incat nu ramane mai nimic la final.

Pret pe site: 33. USD

Fire curioasa am comandat si MELTING CREAM FOUNDATION – BEIGE

melting foundation

 

Este un fond de ten cu acoperire mai mare. Are o textura foarte cremoasa, la contactul cu pielea devine extrem de cremos, se intinde perfect si acopera bine. Apoi devine extrem de stabil.

Este disponibil in trei culori:

  • White&Ivory (o combinatie dedoua culori in acelasi ambalaj)
  • Beige – o culoare neutra, cu adptabilitate, merge si pe un ten mai bronzat putin
  • Dark Brown – pentru ten inchis, bronzat

Arata foarte bine, testarea va urma maine.

Pretul pe site: 21. USD

Urmeaza un gloss superb: GLAZING LIP GLOSS – GOLDEN PEACH

peach gloss

 

O textura fina, usor satinata poate fi purtat ca atare pentru un look natural sau peste orice ruj pentru un look glamour.

Este diponibil in doua variante de colori:

  • Clear
  • Golden Peach

Pret pe site: 18. USD

Intentionat am lasat la sfarsit cele doua fard-uri de pleoape! Sunt piesele de rezistenta, din punctul meu de vedere.

SINGLE EYESHADOW SCALES si LOVABLE

 

Fardul de pleoape are o textura cremoasa foarte fina si care se fixeaza foarte bine pe piele. Am ales doua culori satinate deoarece vine vara si pe un ten usor bronzat aceste culori vor fi foarte potrivite.

Am pus doua swatch-uri; unul cu lumina naturala pentru a vedea cum arata culorile la lumina naturala, si unul cu lumina directionata pentru a vedea cum ar arata seara la lumina artificiala.

Sunt disponibile 61 de culori:

  • 18 culori mate
  • 22 culori perlate, satinate
  • 21 culori glitter

Ce este foarte interesant pe site este ca ti se recomanda culorile si in functie de anotimp 🙂

Pret pe site: 13. USD

Maine urmeaza testarea intr-un look natural de vara.

Si stiu exact ce va contine urmatoare comanda!

Pana data viitoare

 

3 gânduri despre „MustaeV, swatches, foto

  1. Pingback: ORANGE DAY, cu MAC, INGLOT si MUSTAEV, Swatches | Lilly's Boutique

Lasă un răspuns

