GEROCOSSEN, PHYTO STEM, crema hidratanta

Astazi continui cu „descoperirea” unor produse 100% romanesti. Nu m-a lovit patriotismul, ci pur si simplu au ajuns la mine si vreau sa le acord o sansa.

Asa ca, daca tot o am, am descfacut Crema Hidratanta PHYTO STEM din gama Skin Expert de la GEROCOSSEN.

N-as putea spune ca vorbim despre un review, deoarece am folosit-o o singura data , astazi, ci mai degraba despre one day test, deocamdata. Dar pentru ca m-am hotarat sa ii dau o sansa corecta o voi folosi mai multe zile ca sa vad ce poate. Mai ales ca celulele stem din struguri imi capteaza un pic atentia.

crema-hidratanta-gerocossen-phyto-stem-8330273_9853

 

Crema a aparut pe piata in 2014 deci nu putem vorbi despre o noutate.

Dupa cum declara cei de la GEROCOSSEN „celulele stem vegetale  folosite in realizarea  gamei Gerocossen Phyto Stem Skin Expert au capacitatea de a interactiona cu celulele dermice umane, ajutandu-le sa-si reia activitatea normala si sa-si pastreze capacitatea de autoreinnoire si diferentiere. Astfel, celulele stem din struguri au capacitatea de a proteja si revitaliza celulele stem din pielea noastra si, prin aceasta, de a stimula productia de colagen si de elastina, de a diminua adancimea ridurilor si de a reda fermitatea pielii. In plus, celulele stem din struguri ne protejeaza de radicalii liberi si au o puternica actiune detoxifianta, vitaminizanta si regeneratoare.” 

Combinatia dintre celule stem din struguri si acidul hialuronic confera o hidratare  tenului si il revitalizeaza. Crema are un SPF 15 – nu foarte mare pentru aceasta perioada a anului, dar daca voi adauga peste ea un fond de ten cu SPF mai mare imi rezolv problema protectiei solare.

Crema are o textura destul de plina si, intr-adevar pe fata se simte hidratanta si catifeleaza usor pielea.

Am intins-o prin miscari de masaj facial, usoare si in sensul atenuarii ridurilor.

masaj facial

Fara machiaj (azi am dat o pauza tenului 😛 ) am simtit fata hidratata si catifelata cam 10 ore ceea ce mi se pare ok pentru o crema de zi.

Lista de ingerdiente pare OK.

Conform celor declarate de GEROCOSSEN sunt ingrediente  naturale in proportie de 90% , fara parabeni si fara parafine.

Este prezentata intr-un ambalaj de sticla cu capac argintiu, si pentru un buget mediu este chiar OK la 40 RON/50 ml.

Din punctul meu de vedere a trecut testul de prima zi. Sa vedem cum se comporta in continuare!

Pana data viitoare

 

Lasă un răspuns

