ESTEE LAUDER, Pure Color EyeShadow palette Review

Zilele trecute, profitand de un blog sale am intrat in posesia unei palete eye shadow ESTEE LAUDER, o paleta dintr-o colectie mai veche.

Istoria mea cu fardurile ESTEE LAUDER este una mai speciala. In sensul ca ,

singura paleta din colectia mea fost una cumparata in urma unui impuls de moment si dupa ce vraja momentului s-a terminat mi s-a parut o alegere foarte nepotrivita. Si, stiti cum e, prima impresie conteaza, de cele mai multe ori, foarte mult! Adica fiind intr-o croaziera, mare, soare, glamour totul stralucitor am achizitionat o frumoasa paleta cu mult auriu, cupru, bronz si turqoiuse , paleta pe care am folosit-o fix in cele cateva zile de vacanta. Ajunsa in Bucuresti … eram dintr-o alta lume cu aceste culori!

 

Nu era vina paletei care este senzationala, este vina mea ca nu am gandit doi pasi mai in fata … Dar, in mintea mea ESTEE LAUDER eyeshadow palette a ramas undeva in partea de jos a clasamentului, si nu din cauza calitatii ci pentru ca in mintea mea la EL gasesc palete prea glamour pentru stilul meu. Doar in mintea mea, evident!!!

Doar ca am intalnit o paleta care mi-a gadilat simturile. Si am achizitionat-o frumusel.

Este vorba despre o paleta Pure Color, o paleta in nuante mate si satinate de gri, sepia si alb-argintiu.

 

Este o paleta perfecta pentru un machiaj office sau de zi, neutru daca dozezi bine culorile. daca vrei un machiaj mai puternic trebuie accentuate umbrele cu Silver Bell sau Lavish Mink, care poate fi folosit si pentru conturarea ochiului.

Textura este satinata, foarte fina si usor cremoasa, se aseaza foarte bine pe pleoapa.

M-am jucat putin pe un face-chart (din pacate hartia nu este foarte buna pantru face chart si s-au cam imprastiat culorile) – am folosit si ceva MAC pentru pometi si buze 🙂 Nu m-am putut abtine…

face chart

 

Iar pentru mine am incercat un machiaj de zi, usor.

A fost facut in graba, dar a tinut foarte bine pana dupa-masa (adica vreo 8-9 ore) nu se strange si nu se intinde. Nici nu ma asteptam de la Estee Lauder sa fie probleme cu stabilitatea fardului, dar … you never know!

Pana data viitoare

 

Lasă un răspuns

