ARTISTRY, Youth Xtend, fond de ten cu efect lifting

M-am indragostit de acest fond de ten la scoala de make-up. Nici nu stiam ca exista. Dat fiind ca nu este produs pe care sa il luam din magazin…

Mai mult decat o baza de machiaj, acest fond de ten are o formula care ajuta la mantinerea tineretii tenului. Asa cum il descrie producatorul, acest fond de ten anti-rid este cel mai avansat fond de ten ARTISTRY ca tehnologie folosita, ingrediente si performanta si mentine in timp aspectul tanar al tenului.

Si chiar asa face.

Are o acoperire medie-catre-completa si un finish radiant. Este potrivit pentru toate tipurile de ten si este pentru daily use.

Eu am varianta L3*N1 Tawny – din gama de culoare Mediu.

Vedeta gamei este insa L2*N1 Ochre – o culoare mediu neutra.

Fiind un fond de ten cu efect anti-rid este mai potrivit pentru un ten matur. De fapt acolo i se vede adevarata valoare, caci vezi efectul de intinerire a tenului. Poate fi folosit si pe un ten tanar, fara probeleme dar nu isi pune in valoare toate calitatile. Tenul tanar este intins de la sine. Youth xTend ii confera o luminozitate aparte si o hidratare excelenta.

Insa pe un ten matur, datorita formulei puternic hdratante si a tehnologiei ARTISTRY YOUTH XTEND, efectul de lifting este evident. Cu un sistem optic de reflexie a luminii de inalta rezolutie atenueaza rapid aparitia liniilor fine si a ridurilor, si reda tenului un aspect plin de vitalitate.

 

Ce este foarte fain la acest fond de ten, este ambalajul. Are acea pompita care functioneaza de jos in sus si impinge produsul catre partea de sus a sticlei, ceea ce reduce pierderea care apare la sticlele normale (tocmai am aruncat un MAC si m-a durut sufletul ca nu am putut sa adun ce mai ramasese pe peretii sticlei si pe fundul ei … mai incapeau vreo 5-6 machiaje lejer din ce a ramas in sticla).

Ceea ce eu nu stiam despre acest brand este ca se afla in top 5 High -end products, alaturi de Lancome si Estee Lauder. Si se comporta ca atare!

Nu multa lume il cunoaste pentru ca, asa cum spuneam nu exista in magazine, se poate achizitiona numai pe site daca ai cont.

Este unul dintre cele mai bune fonduri de ten din categoria High End pe care le-am folosit eu.

Il compar lejer cu LANCOME TEINT VISIONNAIRE pe care l-am folosit foarte mult si am fost foarte incantata de el.

 

Din punctul meu de vedere sunt pe acelasi nivel!

Sper ca si la sfarsitul sticlei sa spun acelasi lucru. Desi nu am emotii pentru ca am folosit Youth Xtend de cateva ori pana acum si nu m-a dezamagit!

Pana data viitoare

 

 

 

 

Lasă un răspuns

