ARTISTRY, Youth Xtend, Crema pentru ochi

O parte importanta a rutinei de ingrijire a tenului este ingrijirea zonei ochilor. Si, da, aceasta ingrijire trebuie sa inceapa foarte devreme caci acolo apar primele linii fine si primele riduri care ne vor macina zilele.

Eu folosesc crema pentru ochi de la 25-26 de ani.  Impotriva tuturor comentariilor pe care le auzeam ” daca la varsta asta te dai cu crema la 40 d ani ce o sa faci?” Pai nu fac nimic deosebit caci, daca am luat-o din timp, stau bine la capitolul asta. Si imi urmez rutina de ingrijire a tenului pe care o am de atunci!

Si am ajuns la subiectul meu de astazi: crema pentru ochi Youth Xtend de la ARTISTRY.

youth xtend

 

Aceasta crema are un puternic efect anti-rid. Stimuleaza productia naturala de proteine a epidermei, reducand liniile fine si ridurile.  Studiile spun ca 93% din femeile care au utilizat aceasta crema  au confirmat reducerea liniilor fine si a ridurilor dupa doua saptamani de utilizare. Ma incadrez in acest procent de 93% – desi nu am participat la studiu. Am consumat cam un sfert din cutie

si rezultatele sunt spectaculoase.

Crema are o consistenta foarte plina, nu trebuie pus mult – are o paletica speciala cu care iei exact cat iti trebuie – si cu miscari de tapotare se aplica in jurul ochilor atat dimineata cat si seara.

Confera o senzatie de hidratare si pielea ramane catifelata.

Si aceasta crema ma duce cu gandul la produsele de top gen Lancome sau Dior. Face parte din gama produselor Premium si sta acolo in top 5!

Este o crema pe care o recomand oricui tine la tenul sau, il vrea luminos si cat mai lipsit de riduri si linii fine!

Pana data viitoare

 

Lasă un răspuns

