GEROCOSSEN, alta descoperire – SUPLESS, ser anticelulita

Recunosc ca nu am fost niciodata atrasa de brand-urile romanesti. Si nu neaparat din snobism sau pentru ca am considerat ca nu sunt bune. Ci doar pentru ca am avut ceva experiente nefericite cu produse romanesti, iar viata mi-a oferit sansa sa umblu prin lume si sa descopar  alte branduri inca de pe vremea cand in Romania oferta era foarte restransa.

Dar tot viata imi ofera sansa sa (re)cunosc brand-uri romanesti din afara si din interiorul lor. Si par a fi niste povesti frumoase.

Si printre altele mi-a iesit in cale – realmente, eram acolo pentru un cu totul alt subiect – un ser anticelulitic.

gerocossen

 

Trebuie sa admit ca, daca nu il primeam din mainile unei persoane care stia despre ce vorbeste, nu as fi intins mana dupa el in raft. Deoarece ambalajul nu este unul care sa te atraga, mai ales daca se afla intre multe alte produse cu mult marketing in spate.

anticelulitic

 

Un ser ce contine cafeina, iedera si castan – cafeina este favorita mea in materie de anticelulita –  este un tratament intensiv de 14 zile, creat special pentru celulita persistentă. Acţiunea combinată si concentrată a substanţelor active (cafeina, iederă şi castan) amplifică procesul de ardere a grăsimilor din ţesut, reducând aspectul capitonat al pielii şi stimulează drenajul. Serul concentrat este un tratament ULTRA – INTENSIV pentru reducerea aspectului de „coajă de portocală” şi pierderea în centimetri (asa il descriu cei de la GEROCOSSEN).

Astazi am inceput tratamentul de 14 zile. Prima aplicare m-a facut sa vreau sa respect toata perioada de 14 zile. Este un gel, usor, de culoare verde, care intra destul de repede in piele prin miscari de masaj, are un miros fresh si foarte discret. Si un efect racoritor.

consitenta

Sper sa vad si rezultatul contra celulitei.

Prin urmare ne vedem in doua saptamani cu rezultatul si cu un review complet.

Pana atunci

 

 

 

Lasă un răspuns

