Pick N Dazzle, beauty box no. 6

Astazi a fost o zi foarte agitata şi uitasem ca trebuie sa primesc ultima cutie din programul Pick N Dazzle.  Dar, ea, cumintica ma astepta pe birou 🙂 Venise curierul in lipsa mea. Pam, pam!

Pick N Dazzle

Trebuie sa recunosc ca eram cu inima cam indoita deoarece ma obisnuisem cu surprizele dar ma intrebam: cu ce ma mai poate surprinde a sasea cutie? Ei bine,  norocul a fost de partea mea, caci au aparut brand-uri noi in acest concept si … le-am primit in cutiuta!!!

 

beauty box

Primul produs pe care l-am vazut face parte dintr-un brand despre care am scris: KUESHI. Si chiar eram curioasa. Este o chestiune verde, care arata ca un scrub.

KUESHI

 

Chiar este un scrub: PURIFYING SCRUB FACIAL –  200 ml – un gel exfoliant ce contine Aloe Vera, Musetel si …Gotu Kola, pff. Trebuie sa aflu ce este Gotu Kola acum…. Este o planta cu origini asiatice  folosita in special pentru a preveni imbatranirea prematura, stimularea activitatii cerebrale si pentru tratarea tulburarilor nervoase. Yoginii o folosesc pentru a-si imbunatati sesiunile de meditatie. Ok, ok dar nu cred ca voi bea acest exfoliant, prin urmare beneficiul meu va fi ca, utilizand produsul pe fata voi ameliora si intarzia imbatranirea tenului. Si cine stie, intrand in straturile pielii poate ajunge un pic si la terminatiile nervoase 🙂 Vedem! Dupa ce il testez va spun daca mi-a stimulat si activitatea cerebrala 🙂

Dupa sticluta verde, mi-a sarit in ochi o pensula de make-up TEEEZ. Nu era in trusa mea asa ca este mai mult decat binevenita. Am folosit pensulele primite pana acum si sunt foarte bune. Nu ma indoiesc ca si aceasta se va ridica la acelasi nivel.

TEEEZ brushSi inca o noutate PnD: SO…?  Doua produse SO…?Burlesque

Un body Spray si o Apa de Toaleta. Cu arome de mandarin, caise si coacaze care se impletesc cu o tenta de iasomie, flori de portocal si trandafir. Nota de vanilie si chihlimbar ii dau o savoare puternica potrivita atat pentru zi cat si pentru seara. Un parfum pentru „fashionista” din tine, dupa cum este descris de catre cei care l-au conceput.

Cine ma cunoaste stie ca in materie de parfumuri sunt cam pretentioasa, asa ca sunt un pic reticenta. Dar voi incerca body spray-ul si mai vedem daca deschidem si apa de toaleta.

Intr-un coltisor, ascunsa, statea cumintica o oja – parca au stiut fetele de la PnD ca sunt perioada roz/mov/lila – asa ca am primit

nail polish

 

O incercam maine, poimaine si revin cu poze si comentarii.

Sunt foarte incantata de ceea ce am primit in aceasta cutie. Este ultima din programul pe care mi l-am ales si urmeaza sa imi reinnoiesc planul de comanda. Ca sa pastrez elementul surpriza cred ca voi face un upgrade la Dazzling Picks, urmatoarea treapta.

Pana data viitoare  ❤

 

Lasă un răspuns

