KITOKO, sau altfel spus „Frumos”

Numele Kitoko vine din limba lingala, limba vorbita in nord-vestul Africii si inseamna „Frumos”

Numele este ales foarte bine atat pentru rezonanta cat si pentru radacinile traditionale ale ingredientelor folosite. Ambii arbori de unde se extrag uleiurile pure au originea in  Africa. Si impreuna cu tehnologia Electron Acceptor dau o frumusete aparte parului.

what_is_kitoko_back

Kitoko este „Frumosul” povestii incepute in 1996 de catre International Hair Cosmetics Ltd. UK care a conceput si lansat gama de de produse profesionale de ingrijire a parului AFFINAGE. Si pentru ca este o companie care creste rapid, in 2011/2012 si-a extins gama de produse cu brand-ul Kitoko. Cineva trebuia sa fie Printul cel Frumos in aceasta poveste!

Si iata ca a ajuns si in Romania, inca timid…

Prin draga mea Dana am ajuns si eu sa il cunosc. Si iata ca astazi am primit la testare doua produse din gama Nutri Restore  .

Gama Nutri-Restore este destinata parului fragil si deteriorat.  Cum ajunge parul sa fie fragil si deteriorat?
– utilizarea exagerata a aparatelor de coafare cu temperaturi ridicate, care pot deteriora parul si il pot face fragil
– parul poate deveni mai fragil pe masura ce inaintam in varsta.
– taiere incorecta
– frictiune de la periatul in exces
– razele solare ultraviolete, apa de mare si chiar apa clorurata din piscine
– climate excesive – temperaturi calde si reci
– tratamente chimice in exces (permanent, vopsire, decolorare etc.)
– folosire de produse incorecte sau dure

Ma recunosc: feon, placa, vopsire… si uneori folosirea unor produse care nu sunt chiar blande cu podoaba mea capilara (despre varsta sa nu vorbim …)

Asa ca aceasta gama mi se potriveste perfect:

Nutri restore

 

Samponul si Masca Nutri Restore Active care imbina ingredientele naturale specifice plantelor din Africa cu tehnologia unica Electron Acceptor creata de ASP avand efect de intinerire si restructurare  a parului fragil si /sau deterioarat. Ingredientele de baza ale acestei game sunt ok: hibiscus, ceai verde, lalea de foc, tamarin, papirus, karite, vitaminele A & E – dupa cum spune descrierea oficiala a produselor.

Samponul nu contine sulfat si am fost avertizata ca, din acest motiv, nu face prea multa spuma. Am auzit  multe persoane spunand ca daca un sampon nu face spuma nici nu spala. Nu e chiar asa, iar spuma este si rezultatul sulfatului care nu este foarte prietenos cu firul de par.

In descrierea produsului scrie si ca imblanzeste parul cret. Eu nu stau foarte bine la capitolul bucle naturale – desi nici par drept nu as spune ca am – dar am un client sigur la testarea acestui beneficiu caci adolescenta din preajma mea – respectiv fiica-mea – are parul cret si evident il vrea foarte drept ceea ce o face clienta fidela a placii de intins parul.

Prin urmare de azi impartim si sampon + masca Kitoko sa vedem ce iese.

Nutri Restore este una dintre cele cinci game ale brand-ului, celelalte patru fiind:

  • Hydro Revive – pentru par uscat si deshidratat

  • Volume Enhance – pentru par subtire si (evident) fara volum

  • Purify & Control – o gama anti-matreata si pentru par gras

  • Special Treatments

Niciunul dintre produsele Kitoko nu contine parabeni, sulfati, ceara sau uleiuri minerale ceea ce le face destul de blande cu podoaba capilara.

Promit un review cat de curand.

Pana atunci ❤

 

 

Lasă un răspuns

