MustaeV, Review Fond de ten – Skinny Tint Bright Beige si Water Bomb Base

V-am povestit zilele trecute despre MustaeV – un brand corean despre care am aflat de curand si care, din pacate, nu este prezent in Romania.

Ieri am testat primul produs…

Skinny Tint Mustaev

 

Skinny Tint Foundation – Bright beige.

L-am comandat deja pe site, dupa ce am citit cateva review-uri foarte bune si am si comandat cateva produse. Din fericire am intrat in posesia unor mostre de fond de ten exact culoarea comandata de mine.  Aveam o strangere de inima cand am plasat comanda deoarece din fotografii parea ca tenul meu este  „intre culori”: Bright Beige parea prea deschis iar Sienna prea inchis. Dar am riscat la Bright Beige.

Profitand de mostra pe care am primit-o, ieri si astazi am testat.

Mostre

Water Bomb Base -este un serum primer 2- in -1 cu efect de netezire si hidratare.  Este un gel pe baza de apa, care are si un efect de iluminare.

Si  arata asa – nu se vede prea clar deoarece este cremos si  cam translucid, usor albicios (daca il intindeam mai mult – cum se aplica pe fata – nu se mai vedea mare lucru).

Water bomb

Ca textura este extrem de fina si catifelata. Si intr-adevar netezeste tenul – OK nu daca exista ceva mai deosebit pe fata ci un ten normal, matur cu „denivelarile” aferente.

Dupa 1-2 minute am aplicat fondul de ten. Extrem de cremos, are o acoperire usoara spre medie, dar acopera suficient pentru un machiaj natural de zi. Se intinde fara efort – recomand buretelul mai degraba decat pensula (am incercat cu ambele, dar buretelul a functionat mai bine, umezit putin ca sa nu absoarba prea mult produs). Culoarea este un pic mai deschisa decat ceea ce folosesc eu in mod normal dar se adapteaza la culoarea tenului cu cel putin un ton dupa cateva minute de la aplicare (am mai intalnit asta atat la MAC cat si la ARTISTRY). Asa ca  s-a potrivit bine pe tenul meu.

skinny tint

 

Asa arata neintins pe piele.

 

 

 

 

 

Dupa aplicare are o tendinta de matuire a tenului (nu exagerata dar suficient cat sa nu luceasca) si da o tenta fresh machiajului.

Am fixat cu MAC Prep & Prime translucent powder –  ca sa nu ii alterez culoarea si sa vad cu se comporta (si oricum nu am – inca – pudra MustaeV).

In mod normal, pentru all day make-up nu folosesc baza. Ieri si astazi am folosit combinatia pentru testare. Am stat cam 8-10 ore cu machiajul pe fata si:

  • nu am simtit senzatia de fata uscata pe care o simt in mod normal cand pun baza (va reamintesc ca am un ten uscat cu tendinta de deshidratare) – semn ca baza e chiar water bomb!

  • desi cu textura destul de usoara fondul de ten a stat pe fata impecabil – si am obiceiul sa imi dau cu mana pe fata destul de des 😦

  • combinatia dintre cele doua da o luminozitate tenului, foarte potrivita pentru un machiaj de zi

  • tenul ramane hidratat – ceea ce este foarte important, mai ales vara.

Am vazut cateva review-uri pe YouTube pentru WaterBomb folosit fara fond de ten, doar cu pudra si apoi machiaj… Voi incerca dar … nu stiu ce sa zic. Poate pe un ten curat si fara niciun pistrui, pata, etc … Sau pe un ten bronzat. Ma mai gandesc.

Prin urmare imi astept cu interes pachetelul (in care mai am un fond de ten cu acoperire mai mare, un fard de pleoape si un gloss) ca sa mai testam si altceva.

Dar prima impresie este super!

Pacat ca brand-ul nu exista inca in Romania! Din fericire merge net-ul si comanda on-line!

 

 

 

Un gând despre „MustaeV, Review Fond de ten – Skinny Tint Bright Beige si Water Bomb Base

  1. Pingback: MustaeV, swatches, foto | Lilly's Boutique

Lasă un răspuns

