MAC, din colectia MAC is Beauty

Cum orice vizita intr-un magazin MAC se lasa cu cumparaturi si ieri s-a intamplat la fel.

Din colectia MAC is Beauty 

am achzitionat un ruj ce-mi lipsea din dulap: Real Doll – un roz  foarte placut potrivit pentru vara, glossy (nu exagerat) si cu tenta de umed pe buze. O textura foarte cremoasa si hidratanta.

MAC IS BEAUTY_LIPSTICK_REAL DOLL_300

 

 

 

 

 

 

 

Asta dupa ce am oscilat intre el si
MAC IS BEAUTY_LIPSTICK_REEL SEXY_300

 

 

Reel Sexy  care este corai. Ca textura este la fel de cremos dar mai glossy decat Real Doll.

 

 

 

 

Ca toate rujurile MAC – OK poate sunt subiectiva cand vine vorba de MAC – si Real Doll este foarte cremos, sta destul de mult pe buze chiar si in conditiile in care nu ratezi o ceasca de cafea, un pahar de apa sau un suc.

swatch real dollSi ca sa nu plec doar cu un ruj, mi s-a lipit de mana si o pudra NC35 – Select Sheer Pressed. Asta fiind  din gama standard. Dar imi lipsea 🙂 Este o pudra cu acoperire mica, nu altereaza culoarea fondului de ten , confera o stralucire naturala tenului si estompeza putin liniile fine al fetei. Am mai folosit-o si sunt foarte incantata de ea.

selected sheer pressedColectia mea MAC s-a mai largit cu aceasta ocazie. De aceea stau mai mult pe cumparaturi on-line. In magazin ma fura peisajul, sunt acolo gata sa fie luate din raft, colorate, asezate frumos pe colectii,  pe nuante si pe categorii,  le simt si nu pot pleca cu mana goala. On-line ma mai gandesc, parca in poza nu e  ca-n realitate, daca nu nimeresc culoarea, in fine am tot felul de ganduri care ma opresc sa dau click, asa ca mai ratez din cumparaturi.

Pana data viitoare,

 

Lasă un răspuns

