Machiajul zilei de astazi, cu MAC in mare parte

Astazi am fost in ziua Orange!

Pentru acest look am ales, normal MAC si cate ceva MIRLANS, WJCON si DIOR.

Am inceput cu un celebru corector verde –  WJCON  Correctore stick 106 apoi  MAC Mineralize Moisture Foundation SPF 15 NC 30, fixat cu  MAC Prep&Prime Transparent Finishing Powder.

Base

Apoi, din paleta  MIRLANS palette 6519 color 3. am folosit o baza pentru pleoape culoarea piersicii. Cu pensula MAC 239 😉 Apoi MAC mono eye shadow RED BRICK pentru a accentua culoarea portocalie (desi ii spune RED Brick e acel rosu al caramizii, adica un portocaliu – il ador). O linie cu creionul WJCON Long Lasting Eye Liner 12 (acest creion este bestial, si culoare si textura si fixare). In final Volume Million Lashes – So Couture by L’Oreal.

Mirlans

 

Blush – WJCON  Essencial Elements  Palette no. 2 si in final ruj: DIOR ADDICT 220.

makeup day

 

Si a iesit ca asa:

Imi place machiajul natural pentru zilele obisnuite. Nu imi place sa ies in evidenta. Dar pentru un evenimet voi incerca ceva mai indaznet in tonuri portocalii!

 

Lasă un răspuns

