FLORMAR, o descoperire interesanta

Undeva in martie am participat la un workshop organizat de Ani Tatucu de la BeautyBarometer. Stiu ca am mai scris despre workshopul asta si despre cadourile primite acolo din partea sponsorilor.

Astazi imi treabuai mult un ruj sau un gloss mai mov/lila si care sa nu fie prea mat.

Si mi-am amintit  ca atunci, la workshop, am primit un … ceva ce semana cu un gloss de la  FLORMAR . Nu am folosit pana acum produse FLORMAR.  V-am spus, sunt mai mult in zona MAC, pe acolo.

Dar acum aveam mare nevoie asa ca … de ce nu?

In punguta am gasit si un BB … dar pare cam inchis pentru mine, si nici nu prea folosesc BB-uri.

Flormar

Asa ca am inceput cu gloss-ul  – no. 422- Lovely Pink – Long Wearing Lip Gloss

long wearing gloss 422

Surpriza!

Are o textura cremoasa si chiar este long wear. A stat frumusel pe buzele mele vreo 4 ore. Ceea ce pentru mine e destul de mult dat fiind ca am o relatie speciala cu cana de cafea  si paharul de apa 🙂

Desi am fost initial reticenta trebuie sa recunosc ca pentru daily use e foarte bun. Si in plus, de data asta era in perfecta armonie cu oja! Si imi trebuia!

 

Ii mai acord o sansa 🙂

 

3 gânduri despre „FLORMAR, o descoperire interesanta

  1. Am si eu un fond de ten mat touch de la flormar. Stiu ca prima data l-am descoperit la o prietena si mi s-a parut oau. Chiar acopera, nu e nevoie de corector sau ceva. Chiar au produse bune. Ma dezamageste insa faptul ca nu gasesc nuante deschise la acest fond de ten..

    Apreciază

    • Fondurile de ten nu le-am testat decat in magazin un pic. Am un BB insa care este destul de inchis. Dar am vazut la ei si FT deschise. Cat de deschis iti trebuie? De exemplu Lifting Foundation 04 este deschis. Sau Fusion power SF07 si/sau SF 13. Eu le-am testat putin in magazin si mi s-au parut deschise. Depinde acum de tenul tau. La preturi similare si calitate super gasesti la WJCON niste fonduri de ten bune, au si nuante deschise cu acoperire foarte buna. Incearca.

      Apreciază

      • Eu am tenul mixt, iar culoarea este inspre un masliniu asa… deci nu foarte deschis dar nici inchis. Nuanta fondului de la flormar mat touch este 304 si la momentul acela cand am cumparat fondul era singura deschisa. Multumesc de sugestii!

        Apreciază

Lasă un răspuns

