Syoss … Intense experience

Astazi vreau sa va impartasesc experienta mea cu Oleo Intense.

Relatia mea cu SYOSS este foarte speciala. Am lucrat in compania Henkel Romania multi ani, iar  pana in 2008 am facut parte si din echipa Beauty Care. Am ramas in companie dar la o alta divizie. Insa fiind doar un etaj mai sus decat ” divizia de frumuseti” – numele de scena ( eu faceam parte din divizia ” clabuci” – Laundry and Home Care) am luat parte la toate lansarile.

Inclusiv SYOSS in 2009!

Si cum prima dragoste nu se uita, inca mai folosesc produsele Schwarzkopf! Unele imi plac, altele nu, dar cum in principiu despre ce nu imi place nu prea scriu (caci nici nu vreau sa mint dar nici nu prea  vreau sa  punctez negativ) astazi va povestesc despre ce imi place de la SYOSS.

Din cand in cand imi mai vopsesc parul cu manutele mele pentru ca imi place. Merg si la coafor  mai ales in perioadele foarte aglomerate, dar imi place sa ma pictez si personal cand am timp. Si pentru ca stiu ce e in spatele brand-ului aleg SYOSS. Acum sunt intr-o perioada in care incerc sa imi deschid culoarea parului de la un „aproape negru” catre ceva mai bland.

V-am povestit ca am folosit la un moment dat un produs care indeparteaza vopseaua (nu decoloreaza!) ca sa mai scot din urmele negre.

Acum am aplicat   Oleo Intense 5-86 Lovely Brown.

Oleo 5-86 Saten

 

Este un ” Saten Incantator” cu tonuri blande si reflexe stralucitoare. Surprizator pentru o vopsea fara amoniac acopera foarte bine firele albe – nu am eu prea multe, dar am si ma deranjeaza 😦

In descrierea oficiala produsului citim ca:

Syoss Oleo Intense oferă o intensitate supremă a culorii și rezistență împotriva decolorării, cu acoperire profesională a firelor albe și până la 90% mai multă strălucire*.

Formula unică Oil-in-Cream care nu curge și conține Uleiuri Pure 100% intensifică acțiunea de colorare a produsului – complet fără amoniac, pentru confort optim al scalpului! În același timp, hrănește părul – pentru păr cu până la 40% mai moale** și 6 săptămâni de păr puternic, ce strălucește de sănătate.

Culoarea a iesit cam asa

Si ca sa am SYOSS kit complet am folosit SYOSS Full Hair 5 .

 

SYOSS Intense experience <3.

SYOSS eperience

Recomand SYOSS cu multa caldura oricui isi doreste o ingrijire a parului similara celei pe care o confera produsele profesionale, la un pret accesibil. Exista o combinatie care se potriveste orcarui tip de par.

Lasă un răspuns

