Sandale? SCHOLL VELVET SMOOTH ne pregateste.

Vine varaa!  Si o sa imi scotla plimbare colectia de sandale.

Dar pentru asta trebuie sa am grija ca, calcaiele mele sa arate impecabil.

Asa ca pila electronica cu cristale de diamant Scholl Velvet Smooth trebuie sa lucreze!

Cum?

 Watch this movie.

In mod normal cam la o saptamana stau frumusel cu picioarele in apa si apoi intra in functiune pila cu piatra ponce. Acest device mi se potriveste perfect caci sunt o persoana comoda si datul la pila nu e chiar cea mai interesanta indeletnicire. Prin urmare, daca treaba s-a „mecanizat” eu sunt cea mai fericita. Stai asa pe canapea, te uiti la film si cu mana tii pila electronica Scholl Velvet Smooth. Bine, din cand in cand o mai plimbi pe calcai.

Super! In acest mod folosesc pila cam la 2-3 zile. Mai am putin de lucrat pana voi avea calcaiele ca de bebeu, dar cu aceasta pila sigur voi ajunge la rezultatul dorit.

gel emolient

 Pentru rezultate rapide folosesc pila impreuna cu gelul emolient Scholl Velvet Smooth pe care il aplic dupa ce folosesc pila ca sa indepartez ce ramane in urma ei.

Preturile sunt ridicate dar cred ca merita.

Prima investitie Pila Scholl Velvet Smooth Electric  170 RON

Apoi rezerva Scholl Velvet Smooth Reserve: 65 lei – dar nu prea curand dupa pila caci nu se toceste atat de repede.

Scholl

Cu participarea BUZZStore and Scholl Romania!

Lasă un răspuns

