Pick N Dazzle, beauty box no.5

Si a venit si cutia no.5! Acum cateva zile.

Cum spuneam si in postul precedent despre cutia no. 4 nu mai este o surpriza ca in cutie primesti ce ai cerut si ce n-ai primit in cutiile precedente.

In chestionarul ce precede orice livrare am solicitat o crema de noapte. Si crema era in cutie.

Este o crema nutritiva, are o textura non-grasa si foarte buna pentru noapte. Dupa cum spune producatorul Bottega di LungaVida – Linfa-Age, in timpul noptii crema patrunde in straturile pielii si ajuta nutrientii sa lucreze in timp ce noi dormim. Dupa prima zi de folosire pare OK pentru tenul meu. Mai vedem pe la jumatatea borcanului de 50ml. Sunt cam pretentioasa la creme si greu de multumit!

 

 

regenerating-facial-night-cream-linfa-age

 

In profilul completat pe PnD am mentionat despre faptul ca imi place sa folosesc uleiuri vegetale pentru ingrijirea tenului. Asa ca am primit si un Ulei de Argan.

afterwax-oil-argan

 

Jucaria preferata – un produs de make-up: un ruj TEEEZ, culoare potrivita pentru vara si care se potriveste si stilului meu de machiaj.

 

eves-ready-to-wear-lipstick-never-ending-nude

 

Si, in cele din urma am gasit in cutiuta …

natural-glycerine-soap-spa-energy

… un sapun cu glicerina Spa Energy , o aroma fresh, revitalizanta cu extract alge marine. Se si vad algele in el 🙂 L-am desfacut imediat si este foarte nutritiv, are o textura destul de fina iar glicerina din el lasa o senzatie de catifelare pe piele.

Din nou o cutie interesanta!

 

Lasă un răspuns

