Pick N Dazzle, beauty box no.4

Am primit si a 4a cutiuta Pick N Dazzle.

PICKNDAZZLE

Ca de obicei cineva a verificat ce am primit pana acum si a avut grija ca totul sa se potriveasca.

De data aceasta, asa cum solicitat intr-un chestionar ce mi-a fost trimis cu 2-3 zile inainte de livrare, am primit un fond de ten de la RIMMEL, Stay Matte 200 Soft Beige. Cel pe care l-am primit in cutia precedenta era prea inchis la culoare. Asa ca acum am doua variante pe care le pot folosi pentru conturing.

 

RIMMEL STAY MATTE

RIMMEL „STAY MATTE”  200 Soft Beige

 

 

 

 

Si cum la fiecare cutiuta ma uit dupa machiaj, de data asta iar am gasit un TEEEZ – Desert Metal’s MASCARA  Midnight Skinnydip. Este o mascara pe baza de apa, fara parabeni. Nu l-am desfacut inca pentru ca am deja 3-4 mascara negre deschise si, dupa cum stiti mascara poate fi folosita  doar 3 luni dupa deschidere  apoi … la gunoi! Asa ca astept sa mai termin din ceea ce am deja desfacut. Dar ambalajul arata bine 🙂

TEEEZ DESERT METAL

 

 

 

 

 

Si tot din categoria make-up un creion pentru buze foarte rosu!

MISS SPORTY LIPCOLOR

MISS SPORTY LIP COLOUR

 

 

 

 

si o mostra NAOBAY Extra Rich Cream Nourishing pe care cred ca o voi incerca zilele, sau mai bine zis intr-una din noptile acestea.

La sectiunea ingrijiream primit un produs pentru par si unul pentru ochi.

Pentru par un sampon SPA ENERGY  Hair Revitalizing shampoo  cu extract de alge. Este un sampon nutritiv.

SPA ENERGY.

 

 

 

 

Ceea ce este intr-o armonie cu gelul de dus  SPA ENERGY – Refreshing, primit in cutia no.1. Din pacate acest sampon nu este chiar ce ii trebuie parului meu 😦 L-am incercat si imi aspreste parul.

Pentru ochi o crema de la  BOTTEGA di LUNGAVIDA, VITA-AGE IN o crema inovatoare contra ridurilor din jurul ochilor, dupa cum spune  producatorul.

BOTTEGA di LUNGA VIDA

In afara de sampon inca nu am deschis nimic deoarece am multe tubulete si cutiute desfacute.

Deja m-am obisnuit cu acest concept PnD si cu faptul ca cineva se uita e profilul tau si alege produsele tinand cont de ceea ce ai scris acolo si ce ai primit anterior.

Super!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Un gând despre „Pick N Dazzle, beauty box no.4

  1. Pingback: Pick N Dazzle, beauty box no.5 | Lilly's Boutique

Lasă un răspuns

