GEROVITAL, Happiness

Cateva saptamani in urma am participat la Beauty Bloggers by BeautyBarometer Workshop, un workshop extrem de interesant despre beauty blogging, organizat de BeautyBarometer.

Dincolo de toate informatiile primite care m-au dus catre un alt nivel de blogging  (si am inceput sa lucrez la asta …veti vedea in curand) si dincolo de persoanele frumoase pe care le-am cunoscut acolo , la sfarsitul evenimentului am primit si cateva produse despre care vreau sa va povestesc.

Unul dintre produse a fost de la GEROVITAL.

Recunosc ca, desi brand romanesc foarte apreciat, Gerovital nu m-a prea atras. Poate datorita unei experiente mai neplacute din trecut – o crema care a facut un pic deranj pe fata mea – poate pentru ca nu prea cred in  tehnologia romaneasca… nu stiu ce sa zic, dar am fost reticenta!

Dar am zis sa acord o a doua sansa dat fiind ca vorbim despre un produs de corp si nu de fata. Si daca se intampla ceva putem acoperi.

Este vorba de linia GEROVITAL Happiness care contine trei  sub-linii (hmm, nu prea suna bine „sub-linii” dar ati inteles despre ce este vorba, nu?)

  • Gerovital Happiness Zmeura  pentru ten normal
  • Gerovital Happiness Mure pentru ten gras si mixt
  • Gerovital Happiness Caise pentru ten uscat .

Gerovital-Happiness

 

 

 

 

 

 

In cadoul meu am primit Zmeura – Gerovital Happines Zmeura.

Imi place zmeura in orice combinatie asa ca de ce nu si in lotiunea de corp. Cred ca asta m-a convins sa incerc produsul. Am pus in ea si o fiola de cafeina caci imi imbogatetsc fiecare crema de corp cu cafeina deoarece are proprietati anti-celulitice.

Trebuie sa recunosc ca, desi pielea mea este uscata, iar produsul acesta este pentru o piele normala, aceasta lotiune este chiar buna. O folosesc mai ales dimineata dupa dus deoarece intra foarte repede in piele si ma pot imbraca fara grija.

Lotiunea contine ulei de masline si extract de zmeura care mentin hidratatrea naturala a pielii – spun cei de la GEROVITAL. Eu, avand o piele deshidrata, mai usor cu hidratarea naturala, dar lotiunea  aceasta este chiar OK.  Dupa cateva zile de folosire am observat si ca straluceam un pic deoarece lotiunea contine si particule stralucitoare.

Ma bucur ca un brand romanesc reuseste sa tina pasul!

 

Un gând despre „GEROVITAL, Happiness

  1. Pingback: FLORMAR, o descoperire interesanta | Lilly's Boutique

Lasă un răspuns

