Anniversary make-up, by Danamakeup.ro

In mod normal la o aniversare primesti cadouri nu oferi cadouri.

Dar, de data aceasta chiar daca vorbim despre aniversare  Danamakeup.ro 4 years eu am fost cea care a primit un cadou.

Am fost invitata de Dana la Senso Cinecafe pentru o sesiune de make-up. Cunoscand-o pe Dana de la diversele workshop-uri la care am participat si stiind ca fiecare intalnire cu ea este o sursa permanenta de a afla cate ceva nou, am dat curs invitatiei si … iata-ma la Senso Cafe pregatita sa primesc un machiaj facut ca la carte si sa mai fur cate ceva de la Dana. Dat fiind ca tot timpul stau cu gandul la machiaje mereu am cate ceva de invatat, de aflat.

Fiind si o sambata ploioasa a fost o alegere foarte buna. Ploia oricum imi da o stare de melancolie asa ca m-am inviorat cu un machiaj mai colorat: Auriu si Marsla (cum sa nu fie si culoarea anului prezenta … ma rog nu prea stiu eu cum se aleg culorile anului, dar in fine. Asta e culoarea anului … ne conformam) Si fiindca cica eram prea calda (zice Dana), a pus  si putin Argintiu ca sa mai racim atmosfera. Cum outfit-ul era All Back mi-a ales un ruj portocaliu pe care eu cu siguranta nu l-as fi ales niciodata pentru mine. Dar ea a vazut potentialul !

Produsele: INGLOT, ARTISTRY si NUMERIC PROOF.

Si cam asta a iesit!

 

Pentru mine o experienta minunata – sa fiu machiata de trainer-ul meu de ziua blogului ei!

Multumesc Dana Gramu ex. Stancu 🙂

  

 

2 gânduri despre „Anniversary make-up, by Danamakeup.ro

Lasă un răspuns

