Uscatorul de par, my second best friend.

Relatia mea cu uscatorul de par este una foarte stransa, deoarece dincolo de trusa de machiaj, toata trusa de aranjare a parului intra intr-o competitie stransa.

Parul meu, ca si mine de altfel, are o personalitate foarte putenica si este foarte rebel. Nici nu putea fi altfel… Ca sa intelegem putin despre ce este vorba am un par nici ondulat dar nici drept, de ceva vreme mai lung, trecut prin ritualuri de vopsire dar permenent ingrijit cu produsele adecvate. Adica, intr-o propozitie simpla: un par rasfatat sau mi bine zis razgaiat!

Singurul care il pune la punct este uscatorul de par.

Primul uscator de par cu care a luat contact a fost … o casca. Arata cam asa:

uscator de par cu casca

 

Nu sunt eu in poza, dar cam asa aratam si eu … Inutil sa va spun ca nu stateam decat daca aveam si activitati auxiliare: carti, televizor sau orice altceva.

Aceasta casca mi-a marcat copilaria – era oricum un fel de science-fiction la vremea respectiva.

Cu timpul am inceput sa ma ocup singura de coama proprie si ca atare am inceput sa invat despre ingrijirea propriei podoabe. Primul uscator de par a fost parodie de uscator, o chestie alba, turceasca, dintr-un plastic groaznic. Dar era un feon! Al meu!

S-a stricat dupa maxim 6 luni – la ritmul la care il foloseam, la doua zile, a cedat! I s-a topit carcasa 😦

N-am fost niciodata un fan al mersului la salon deoarece nu am rabdare sa stau cateva ore intr-un loc. Singura relatie de lunga durata cu un salon sau mai bine zis cu un hair stylist  a fost cea cu Fabrizio de la Encore Solutions. Si asta pentru ca imi tundea parul astfel incat se aseza perfect si cand il uscam eu. Imi explica in detaliu ce facea cu parul meu, imi spunea ce produse sa folosesc si cum sa il usuc ca sa imi stea asa cum imi doream. De la el am primit prima placa pentru intins parul de la Bliss.

Acum, ritualul meu de ingrijire si uscare a parului este destul de complex: folosesc alternativ sampon pentru par vospsit si balsam pentru par deteriorat sau invers. Pe parul umed, uscat cu prosopul,  imi dau varfurile cu L’Oreal Professional Repair Cellular, apoi Wella – solutie antitermica. Si in final intra in actiune uscatorul de par Phillips Salon Ac Pro. Imi usuc parul cu capul in jos pentru volum, iar in final dau un jet de aer rece ca sa inchid porii scalpului si sa racesc firul de par. Si asta se intampla la 2-3 zile.

Cam asa arata diminetile in care imi spal parul …

hair dryier

Ca back-up am un set Remington cu uscator si diverse accessorii ca perie pentru bucle, dispozitiv pentru bucle, dispozitiv de intins parul. Dar am concurenta la acest set caci fiica mea are un par mai mult cret si evident si-l doreste intins.

O vreme am avut si un al doilea back-up, un uscator mai mic pentru deplasari. Care nu se dezlipea de geamantan chiar daca stiam ca unel hoteluri au in dotare acest accesoriu. Si daca nu functiona? Sau nu-l aveau? Eu ramaneam cu parul meu rebel? Exclus! Dar l-am uitat intr-o delegatie in camera de hotel si … dus a fost!

Asa ca acum  trag tare pe Phillips Salon, il am deja de 4 ani, i-am pierdut si difuzorul si varful dar … ne descurcam impreuna. ❤

Toate cele de mai sus sunt scrise intr-o frumoasa zi de duminica caci tocmai mi-am amintit ca este ultima zi de concurs pe http://www.beautybarometer.com,  http://www.beautybarometer.com/2015/03/beauty-story-braun-satin-hair-concurs.html si poate ii dau o pauza Phillips-ului meu! 🙂

2 gânduri despre „Uscatorul de par, my second best friend.

Lasă un răspuns

