TECNA, ofera parului tau o sansa de lux

M-am reintalnit cu TECNA la COSMOBEAUTY. 

Cu acest brand, destul de putin cunoscut in Romania, am facut cunostinta  cu vreo 2-3 ani in urma la Encore Salon cu Fabrizio Benintendi, un hair artist as zice, mai degraba decat un hair stylist.

 

 

TECNA

Tecna s-a nascut din dorinta de a rezolva probleme ale parului si ale scalpului oferind intrumentul corect pentru evidentierea frumusetii parului! Aparut in 1995, TECNA are o filozofie bazata pe conceptul bio-natural.

Mergand destul de des la Fabrizio ( printre multele fix-uri pe care le am este si acesta: imi schimb foarte greu spre deloc coaforul. Deoarece am nevoie de cineva care sa sa imi spuna verde in fata daca vreau ceva ce nu-mi sta bine si, mai ales, sa nu-mi distruga parul de dragul produsului si a bonusului pe care il primeste daca il vinde. Asa ca am mers dupa Fabrizio pe unde s-a dus. Acum ca are salonul lui sper sa ramanem aici…) inevitabil am facut cunostinta si cu TECNA, pe care el a adus-o in Romania. Mai ales cu vopselele. Dar nu numai.

Noutatile TECNA din 2015:

Tecna Hair Toner este o linie de creme de tonifiere care functioneaza pe principiul unui conditioner. Se adreseaza in principal parului blond, in diferite nuante. Se foloseste pe parul decolorat si apoi vopsit blond. Si este disponibil in trei variante.

Hair Toner

  • SUNSET BLONDE pentru un blond cald
  • BUTTERY BLONDE pentru blond natural
  • PLATINUM BLONDE pentru acel blond rece

Codul de culoare de pe ambalaj este sugestiv.

Ce este spectaculos la acest toner este ca, desi contine pigmenti, nu incarca parul cu culoare. Si nu contine amoniac!

Culoarea parului meu nu este in zona de acoperire a acestui produs, dar folosind alte produse din gama stiu sigur ca si acesta isi face treaba.

Body and Face Cleansing Foam PreciouSkin – pentru ca TECNA nu se limiteaza doar la par, aceasta spuma de curatare pentru fata si corp vine sa completeze gama.

face cleaneser

PreciouSkin-Sacha Inchi Face & Body curata si ofera o hidratare naturala. Continand ulei de Sacha Inchi – o planta ce creste in Peru  si ale carei semnite arata cam asa

Sacha Inchi

Sacha Inchi

ulei ce este foarte bogat in vitamina E este perfecta pentru o piele sensibila si deshidratata.

Produsele le gasiti aici sau pe site .

Dar eu va sfatuiesc sa treceti macar o data pe la salon  ca sa alegeti produsul care se vi potriveste.

Cum spuneam am folosit multe dintre produse dar, dincolo de ceea ce pune Fabrizio pe parul meu la fiecare vizita in salon, cu mare succes am incercat ENERGETIC COMPLEX si ENERGETIC SHAMPOO pentru ca fiecare operatiune de spalare a parului venea la pachet cu o operatiune de desfundare a scurgerii de la cada datorita parului cazut.  Rezultatele au fost spectaculoase! (cei cu Mr. Muscolo au suferit un pic caci le-au scazut vanzarile dupa ce am folosit aceasta combinatie! )

(photos: http://www.tecnahaircare.it/)

Un gând despre „TECNA, ofera parului tau o sansa de lux

  1. Pingback: Syoss … Intense experience | Lilly's Boutique

Lasă un răspuns

