COSMOBEAUTY

Astazi am fost la

COSMOBEAUTY!

Am vrut sa fiu prezenta in prima zi ca sa nu pierd ceva.

Cand vine vorba de beauty events am niste standarde. Si ma astept sa fie wow! Glamour! Glossy!

Adica ma astept ca fetele de la standuri sa fie imaginea produselor pe care le promoveaza, standul sa fie imaginea brand-ului pe care il promoveaza, fetele sau baietii – dupa caz – sa ofere informatii, sa iti explice, sa iti dea detalii despre produse.

Ei bine, am fost neplacut surprinsa sa constat ca nu este asa. Nume mari in peisajul beauty romanesc se prezinta ca un simplu stand unde vine cineva, cumpara daca vrea daca nu, nu.

La unul dintre standuri – nu dau nume, “persoana” importanta – dupa vreo 15 minute de cautat printr-o cutie de pigmenti, cu o fata ce se uita lung la mine, sau mai degraba prin mine caci n-a schitat nici macar un “va ajut cu ceva? “ o intreb eu daca mai exista pe undeva culoarea no. xxx. Raspuns sec: “ aaa nu, au mai ramas doar astea!” Ma asteptam macar la un “poate mai aducem maine” sau “ sa va ajut cu altceva asemanator” sau orice da dovada ca te preocupa sa iti prezinti brand-ul, chiar daca este foarte cunoscut.

Este totusi o expozitie nu un en-gros cu vanzare de cosmetice…

In fine …

Dar, sunt cateva standuri care se comporta conform asteptarilor mele.

MALU WILZ

http://www.malu-wilz.com/
MALU WILZ

 

 

 

 

 

 

Fetele imbracate impecabil, cu un make-up impecabil, stand-ul impecabil.  Nici nu m-am apropiat bine de stand ca o domnisoara a venit langa mine, m-a intrebat ce-mi doresc, i-am raspuns si … n-am mai plecat de acolo vreo 20 minute pana nu mi-a povestit despre toate iluminatoarele, camuflajele si anti-cearcanele pe care le avea. Si cum acopera in functie de nuanta tenului si de culoarea cearcanelor, si…si…si… Recunosc ca m-a fermecat!

TECNA

http://www.tecnahaircare.it/  in Romania prin http://www.encoresalon.ro/
TECNA


MAJADORE BOUQUET

10404294_418182988350234_4831655154065894926_n

L-am intalnit din intamplare pe Fabrizio pe care il cunosc de multa vreme. Stiam despre produsele TECNA de la el si de la salonul ENCORE COSMETIC SOLUTION (pe unde nu am mai trecut de vreun an … ar trebui sa imi reiau obiceiurile) , le-am folosit si sunt foarte bune, dar nu stiam ca au stand acolo. Cat am stat de vorba cu el  l-am urmarit si pe baiatul prezent la stand cum explica si cum aborda fiecare persoana. Un stil mai mult decat profesionist.

CUPIO

http://cupio.ro/
CUPIO

 

 

 

 

 

 

 

 

Abia m-am apropiat de stand si un baiat a venit sa ma ajute, sa imi explice, sa imi arate… Desi standul era plin, lumea cumpara iar eu eram deja cu ochii pe ceva produse. Si, uitandu-ma in jur  toate persoanele erau abordate la fel …

In rest… multe produse, reduceri – bani sa fie – dar am ramas cu un gust de targ mai degraba decat cu iluzia unei expozitii beauty!

(foto: arhiva personala si Fabrizio Benintendi )

Lasă un răspuns

