COLOURB4

Hello ladies!
Luni am primit o provocare de la http://www.beautybarometer.com : testarea

COLOURB4.

COLOURB4

Pentru cineva care a suferit un dezastru de colorare a părului acasă nu este un secret ca, schimbarea culorii parului nu este întotdeauna la fel de simplă și de ușor de realizat asa cum este przentat in  reviste glossy  sau la TV . Și în timp ce colorarea  părului a fost o practica din timpuri stravechi egiptene, nu la fel stau lucrurile cand vorbim despre decolorare sau scoaterea culorilor puternice din par. Acest lucru se putea realiza, pana de curand, doar in salon si cu tehnici speciale, si nu rareori cu efecte negative asupra firului de par.

Acum exista o solutie! COLOURB4!

COLOURB4 este produs in UK (Marea Britanie) de catre Medichem International. COLOURB4 – Extra este ideal pentru înlăturarea straturilor multiple de culoare sau a nuanțelor nedorite precum Tonurile închise & a Culorilor amestecate (de ex șaten închis, negru și roșcat).

In Romania poate fi gasit in magazinele DM sau pe  http://www.colourb4.ro/produs/colourb4-extra

Pret 76.9 RON

L-am incercat pe parul meu, original castaniu, acum cu bataie spre negru. Dupa diverse incercari de decolorare (nu la salon) mai blanda, cu COLOURB4 am ajuns in sfarsit la culoarea pe care am dorit-o.

Black HairCOLOURB4

Atentie! Trebuie citite cu atentie instructiunile de folosire si respectate intocmai pentru rezultatul dorit. http://colourb4.ro/instructiuni-de-utilizare

Nu functioneaza daca parul este vopsit cu henna sau daca a fost folosita o vopsea cu un continut ridicat de silicon.

Eu am respectat toate instructiunile, mi-a ajuns o cutie desi am parul mai lung, si am ajuns la o culoare cu un ton mai deschis decat culoarea originala a parului meu. Repet am plecat de la negru. Firul de par este ok,  nu a fost afectat asa cum simteam in cazul decolorarilor clasice.  Asa cum scrie si in instructiuni il pot revopsi acum cu nuanta pe care mi-o doresc (o scortisoara planuiesc). Dar arata atat de bine asa, incat cred ca o sa mai astept un pic pana la revopsire!

Mai jos aveti mai multe poze facute in lumina naturala!

3 gânduri despre „COLOURB4

  1. Pingback: Syoss … Intense experience | Lilly's Boutique

Lasă un răspuns

