I love blogging cu Beauty Barometer

Hello gorgeous!

Am lipsit in ultimele zile de pe blog, dar promit ca e motivat…

Beauty Blog Boutique Lilly


Sambata am participat la un workshop

Beauty Blogger Training by Beauty Barometer

Workshop care mi-a schimbat cu totul viziunea despre ce vreau de la blog-ul meu.
Asa ca am facut un pas in spate,reorganizez totul si … ii ofer un nou inceput.

Nu mai dureaza mult, dar nu stau degeaba in tot timpul acesta in care nu sunt … „vizibila”.

Promit ca o sa va placa!

Multumesc Ana Maria Tatucu http://www.beautybarometer.com pentru aceasta sesiune de luminare a mintii!

Lasă un răspuns

