Pick N Dazzle, beauty box 2

Cum spunem si ieri … Ce avem noi aici?

IMG_4257

Avem una bucata cutiuta Pick N Dazzle. A doua din planul pe 6 luni 🙂

Va povesteam zilele trecute ca am raspuns unui sondaj Pick N Dazzle,  cu trei intrebari – dintre care una era: ce-ti trebuie urgent, urgent? Si am raspuns: o crema hidrantanta caci tocmai am terminat-o!!! Si ce sa vezi?

IMG_4258

O frumoasa cutie albastra:  o crema cu hidratare intensiva cu extract de caviar pentru tenul meu cu tendinta de deshidratare! SPA Energy! Poate credeti ca e aeasa la intamplare… Nu, caci intr-o cutiuta anterioara am primit un gel de dus din aceasi gama si I-am facut un review frumos in survey. Prin urmare le-am asortat acum! O sa va spun in cateva zile si cum se comporta crema.

Si tot in survey o alta intrebare era despre produsele care mi-au placut din ce am primit pana acum. In afara de gelul de dus SPA Energy, am mentionat si pensulele de make-up Teeez! Si ce sa vezi? Puf si o pensula! De conturing, ca doar data trecut o primisem pe cea de blush!

IMG_4259

Si ca sa fie treaba treaba un fond de ten Stay Matte de la Rimmel (de asta jur ca nu le-am spus dar imi trebuia caci nu aveam in trusa niciun FT matifiant – dar cred ca au un pitic care umbla noaptea prin casele clientilor si vad cam ce le-ar trebui 😉 ) si o mascara Miss Sporty XX Volume Black. Despre asta am scris in Beauty Profile pe site ca mi-ar place: sa am gene lungi si cu volum!

Plus mostra de crema super hidrantanta de la Bottega di LungaVida! Adica hidrateaza-te fata pana nu mai poti daca tot ai nevoie!

Cam asta e cu Pick N Dazzle!

IMG_4255

M-am indragostit iremediabil de acest concept si de aceasta companie! Si credeti-ma sunt greu de multumit!

Lasă un răspuns

