Empties in Februarie

Wow, nu-mi vine sa cred ca am ajuns deja in martie, ca am o luna de blog si ca deja scriu despre ce am golit in februarie …

As incepe cu cele doua mostre – evident de la Pick’N Dazzle!

L’Action – o masca cu ulei din samburi de struguri. Este minunata. Oricum eu sunt fan declarat a tot ceea ce contine ulei din samburi de struguri sau extract din struguri cu Resveratrol. Asa ca masca aceasta mi-a venit manusa pe fata (suna ciudat, stiu 🙂 ).

Apoi am actionat repede tot cu o mostra primita de Pick’N Dazzle o crema hidratanta de la Bulgarian Rose . Ca si strugurii  si trandafirii dau un ulei care face minuni pentru ten si de aceea este in topul preferintelor mele.  Alerg dupa ulei de trandafiri de mult timp si il caut in toate formele. Prima data l-am gasit intr-o crema Lancôme. Apoi l-am folosit si ca atare simplu sau amestecat in orice crema de fata. Asa ca aceasta crema a intrat in topul preferintelor deoarece chiar isi face treaba – dupa trei utilizari am vazut diferente. (sper sa o primesc intr-o forma cu mai mare greutate in urmatoarea cutiuta PND 🙂 )

Deodorantul Body Series de la Artistry – nelipsit deja!

Rujul Dior Addict 623 – care nu lipseste din trusa mea de make-up de cand a aparut. Acesta este al treilea finalizat!!!

Am dat gata si un Bronze Powder de la MAC – pe care l-am folosit foarte mult pentru conturing. L-am achizitionat dupa lunga vara petrecuta mai mult la mare, asa ca eram foarte bronzata si functiona ca si compact powder. Doar ca bronzul a trecut asa ca am ramas la conturing! Functioneaza perfect pentru un ten normal, nu foarte deschis la culoare.

SCHAUMA pentru par vopsit – revin deseori la dragostea dintai! Avem o relatie mai speciala ❤

O crema de fata pe care am primit-o asta vara. Din Spania. Este un brand spaniol – pe la noi nu l-am vazut …

Crema de Nacar de la Plantis.

imagesF94Q9RMM

Recunosc ca in primele zile nu am fost foarte incantata deoarece tenul meu a reactionat la crema si mi-a fost teama ca nu e potrivita. Dupa cateva utilizari insa este ok. Doar ca trebuie sa alternez cu o crema hidratanta. Are extract de perla si macese, este o crema regeneratoare si actioneaza impotriva petelor.

Last but no least Crema cu Cafeina MCCM de la Mesosystems ! Pe asta o voi promova cu siguranta. Datorita acestei crème am inceput sa aprofundez produsele acestei companii si cu siguranta veti mai auzi despre ele. Inca testez pe mine si pe alte persone care vor sa incerce, iar rezultatele sunt foarte bune.

Pe crema cu cafeina – de la o alta companie e drept – am descoperit-o cu multi ani in urma tot cautand crema ideala anticelulita. Care evident ca nu exista caci  nu a aparut inca nicio crema care sa actioneze ca rindeaua, cum spunea o buna prietena maseuza. Dar macar aproape de perfectiune … Si asa am descoperit cafeina (si) in crema. Doar ca dupa vreo doua tuburi producatorul a delistat-o si am ramas in pana. Am tot cautat inlocuitoar dar, pana la MCCM nu am gasit una care sa ma multumeasca. Ei bine, aceasta este aproape perfecta! De ce aproape? Pentru ca trebuie totusi sa mai fac si ceva miscare si sa am grija ce mananc 😦 Asta e! Nu le poti avea chiar pe toate, nu? Dar scaderea in cm la nivelul coapselor e vizibila dupa o luna de folosire corecta.

Despre MCCM o sa va scriu un articol separat caci sunt multe de spus!

Deocamata cu asta m-am delectat in feruarie! Si cu multe altele care nu s-au golit  inca …

O primavara  minunata si parfumata  va doresc!

images715J0126

2 gânduri despre „Empties in Februarie

Lasă un răspuns

