Pick’N Dazzle din nou

Ieri nu a fost o zi care sa inceapa prea bine … Desi am incercat sa imbunatatesc situatia cu un parfum La Vie este Belle de la Lancôme!

Vremea era cam urata – desi dimineata a fost un pic de soare – nu mi-a iesit povestea cu hainele caci am fost in panica de idei si peste toate mi-am gresit machiajul. Asta a fost cea mai grea lovitura. Am uitat ca fard-ul pe care l-am ales – Lancôme –  are glitter in el (nici nu se vedea foarte tare si nici nu l-am mai folosit de ceva vreme) drept care mi-am umplut fata de sclipici. In miezul zilei era un pic deplasat… M-am chinuit sa retusez dar, fiind contracronometru, nu am reusit prea multe … Asa ca am decis sa nu imi arat fata in public prea tare …

10612856_1703548103205351_5496201651102595257_n

Cam asta a fost combinatia mea de ieri si fard-ul pe care l-am folosit…

Si cum stateam ascunsa in birou, in spatele calculatorului, primesc un e-mail.

Ati ghicit: de la Pick N Dazzle.

Era un Survey, in care aveam trei intrebari:

  1. Ce produse, din ce am primit pana acum, mi-au placut cel mai tare, pentru ca vor sa mi le mai trimita daca m-au facut fericita!!!
  2. Ce produse nu mi-au placut – ca sa nu ma mai deranjeze cu ele …
  3. Ce as vrea sa primesc neaparat in urmatoarea cutie – adica de ce am nevoie urgent!!!

Ceea ce face aceasta companie mi se pare senzational!

Iar serviciul Customer Service este unul dintre cele mai bune e care  le-am intalnit! Si credeti-ma ca stiu ce spun … Prietenii stiu de ce 🙂

PS: mai sunt cateva minute de concurs!! Nu uitati Red & White caci maine vine primavara!!!

2 gânduri despre „Pick’N Dazzle din nou

    • Da.. Chiar le pasa … Si asta e una dintre situatiile in care mi-au dovedit-o. Dar am avut mai multe exemple „pe metrul patrat” adica in ultimele 4 zile. Iar ultimul exemplu este ca astazi am trimis un mail (adica azi sambata) pe la ora 19:00 cu o problema si am primit raspuns in 10 minute!!!!

      Apreciază

Lasă un răspuns

