Happy … blogday Lilly’s boutique

Primul meu concurs!

Abia astept sa vad cum e 🙂 Cred ca sunt mai emotionata decat voi … Sigur sunt mai emotionata decat voi. Voi aveti experienta in participare la concursuri. Eu nu am la organizare 🙂

Deci…

Cum spuneam ieri , pe 1 Martie implinesc 1 luna de blog. Ca orice mama care se respecta, in primul an de viata al bebelusului ne sarbatorim la fiecare luna!

Si cum martie e luna in alb si rosu, nu puteam avea decat un cadou in alb si rosu.

Alb :     Soft Mousse Eyeshadow Wjcon no.13

Rosu:  LipMirror  Wjcon no.04

IMG_4216 IMG_4217

Cum puteti castiga aceasta combinatie Red&White?

Cu un cometariu la acest articol  in care sa raspundeti la intrebarea : Ce produs Wjcon va atrage cel mai mult si ce asteptati de la un produs de make-up?

De data aceasta va fi o alegere subiectiva pentru ca imi place sa ofer cadouri din inima si o fac cu placere! Si fiind primul meu cadou pentru una dintre voi, imi doresc sa fie o alegere cu sufletul!

Perioada „concursului” 25.02.2015 – 28.02.2015

Alegerea fericitei castigatoare va fi facuta pe 01.03.2015 – chiar de ziua blog-ului si a Martisorului! Si va fi anuntata aici pe blog si pe pagina de Facebook in 02.Martie.2015.

As aprecia un Like&Share a paginii https://www.facebook.com/LilliBoutique.

Si castigatoare este DoraRamona! Felicitari!

12 gânduri despre „Happy … blogday Lilly’s boutique

  1. draga mea, eu nu am experienta in concursuri si nici nu am participat, insa…o data e prima data, nu? Si cum suntem cea mai tare si vesela echipa ever, nu ma las mai prejos si iti voi fi alaturi si in acest moment important al tau si al blogului . Asadar…e foarte greu sa aleg ca favorit unul din produse, mai ales ca mi se pare ca merg de minune impreuna, pentru un look fabulos… Insa, regula e regula si atunci…favorit este fardul cremos. Cu ajutorul lui, poti pune intr-o lumina extraordinara, oglinda sufletului. Te pup cu drag

    Apreciază

    • Multumesc Mihaela 🙂 Oare de ce nu ma mir ca favoritul este fardul cremos ? 😉 Da intr-adevar este o alegere foarte buna. Iar daca intri in magazine este un raft intreg doar de farduri de tip soft mousse! Langa pigmenti. Alt produs care ma fascineaza …

      Apreciază

  2. Draga mami; sunt de parere ca rujul rosu atrage privirile celor din jur si te face sa te simti speciala.Emana putere, dragoste, senzualitate si eleganta. Cred ca in zilele mohorate, rosul iti da un plus de energie pozitiva si-ti insenineaza ziua. Il putem considera chiar o arma a seductiei. Raspuns final :rujul rosu.
    PS: La multi ani infloritori si bogati in evenimente unice si frumoase!!!

    Apreciază

  3. Cu siguranta as alege rujul rosu Wjcon care nu trebuie sa lipseasca din trusa de make-up a oricarei femei.Rujul rosu iti confera acea incredere de sine care te face sa te simti si sa arati puternica. Acest ruj exprima feminitatea si senzualitatea. Este perfect pentru orice ocazie, mai ales pentru 1 si 8 Martie.Intodeauna am asteptat de la orice produs de make-up calitate, rezistenta cat mai mare si sa fie produsul care sa imi scoata in evidenta trasaturile frumoase, sa mi se potriveasca! Cu mult drag am dat like si share paginii tale de facebook pentru a afla si prietenele mele secretele frumusetii pe care le imparti tu cu noi.Iti doresc un 1 martie plin de soare si bucurii si te felicit pentru tot ceea ce faci!

    Apreciază

  4. Ce anume pune in evidenta cel mai bine, cel mai frumos, trasaturile delicate ale femeii? Sa fie pudra, pentru un ten ca de papusa de portelan? Sa fie mascara, pentru gene lungi, bine definite, care sa creeze o privire pe care sa nu o poti uita? Sau sa fie fardul, un diafan fard cremos, care sa confere luminozitate si putin mister? Sau blushul pentru bujorii din obrajori, de care sunt atat de atrasi barbatii? Nu, eu cred ca toate acestea trebuie luate ca un tot pentru a definitiva cu adevarat un look impecabil.Dar am lasat la final rujul.Si nu orice fel de ruj.Rujul rosu, sangeriu, arma suprema, fatala, pe care o putem avea in dotare foarte usor.Rujul rosu te poate scoate in orice moment din anonimat, un ruj rosu isi poate creste increderea in tine, iti ofera sex appeal in doar cateva secunde. Cine nu ar vrea sa se simta dorita, admirata si invidiata? Eu clar imi doresc, iar pentru asta folosesc rujul meu preferat si dupa putin timp, parca ma transform!Stiu ca sunt femei care se tem de rujul rosu, se gandesc ca nu li se potriveste, ca vor arata vulgar, dar dragelor, indrazniti! Faceti un experiment:purtati-l prin casa, in pijamale chiar, cateva ore. O sa simtiti diferenta!Multumim pentru concursul minunat!

    Apreciază

Lasă un răspuns

