Urmarile workshop-ului Bride Make-up si … o surpriza

 

In afara de incercarile mele din fiecare dimineata – asa cum am primit instructiuni de la Dana,  danamakeup.ro – cu eyeliner-ul si umbrele si lumina, urmarile au fost ca astazi …

… am fost in vizita 🙂 Cum unde?

IMG_4207

La Wjcon in Centrul Vechi. Caci m-a vrajit Dana cu fard-ul cremos! Si, acum il am 🙂

IMG_4210

Este superb. M-am indragostit de el pe loc. Ca doar e Dragobetele, nu?

Nu va mai arat poze din magazin caci au tot fost aratate prin blogosfera. Magazinul e impresionant. Multe culori, texturi, faduri mate, sidefate, spuma, compacte, baked … de toate pentru toate gusturile. Si multe multe pensule.

Bani sa fie ca ai ce face cu ei. Iar preturile sunt super ok. Promotii la multe produse. Si primesti si cadou 🙂

Cu greu m-am oprit …

IMG_4206

Cum o pensula la casa make-up artistului nu strica niciodata, mi s-a lipit de mana una pentru fardul mousse.

Si, ca sa se asorteze cu fardul mousse am agatat si un blush cu tot cu contouring si illuminator. Nu de alta dar sa nu mai merg cu trei cutiute dupa mine, sa car doar una. Deci din ratiuni de eficienta nu de altceva.

 

IMG_4208

Si, cum ma plimbam pe acolo mi-am amintit ca duminica implinesc o luna de blog <3.

Si e si ziua Martisorului

Asa ca , ce mi-am zis: orice moment special trebuie sarbatorit cu un eveniment special. Si poate ce fi mai special decat sa fac un cadou frumos, de Martisor unei cititoare.

2 dintre produsele de mai jos vor ajunge la una dintre voi …

IMG_4215

Care?

Urmariti postarea de maine si veti afla!

 

Lasă un răspuns

