Drumul catre profesionism in machiaj …

…este pavat cu multe training-uri si workshop-uri  si mult antrenament!

Sambata am participat la Workshop-ul Machiaj de Mireasa.Unde? La Academia Startline. Trainer Dana.

http://danamakeup.blogspot.ro/

Si, intreb eu asa superior la inceputul workshop-ului:  „Dar ce e asa special la machiajul de mireasa de trebuie workshop dedicat ?? Faci asa un machiaj mai de seara dar nu prea strident si aia e!”
Corect, doar ca mai sunt cateva detalii „mici”
  • mireasa trebuie sa arate bine atat in poze cat si in realitate. Adica grija mare sa nu-I  luceasca fata in poza dar nici sa nu fie nici terna in realitate
  • nunta incepe mai pe zi, dar se termina catre a doua zi. Deci trebuie sa arate bine si la lumina zilei si in lumina artificiala
  • cam cat dureaza o nunta ? cu tot cu biserica, foto session si party minim 8 ore. Parca n-ar fi frumos ca pe la 3 dimineata sa apara mireasa cu tusul intins, blush-ul inexistent si rimmel-ul curs … Mai ales la poza de tort!!!
  • si nu in ultimul rand machiajul trebuie sa fie cat mai natural caci in curtea bisericii pe lumina nu isi doreste nimeni  un chip cu o tencuiala vizibila dar trebuie fixat puternic ca sa reziste

Simplu nu?

Si a inceput Dana cu explicatiile…

10407231_271048553065901_4436186638318183056_n

Cum e cu ochii si cu pigmentii si cu fard-ul cremos ( si uite asa mi-am mai aranjat de un drum in Centrul Vechi pe Selari la nr. 7 🙂 deoarece am constatat ca imi lipsesc niste lucruri, marunte cum ar fi vreo 3 farduri cremoase si alte nimicuri indispensabile )

Apoi cu sprancenele.

10991184_271049233065833_2632675064694576321_n

Si tot asa pana la ruj si lumina de final. Cu volume si fixare, cu primer si anticearcan, cu blush …

Simplu zic ! Mai ales ca explicatiile Danei sunt atat de clare incat totul pare floare la ureche!!!

M-am pus pe treaba, caci a urmat partea de practica. Si eram foarte sigura pe mine. Va spun, explicatiile Danei te fac sa crezi ca totul e simplu, iti vine natural si nu ai cum sa gresesti! Iti da o incredere in tine si in ceea ce faci.

Asa ca am inceput… Dupa 15 minute explodam!!! Desi aveam modelul pe care il cunosc cel mai bine, fiica mea pe care imi exersez toate ideile creatoare, am dat-o in bara din prima! Am pus culoare gresit pe pleoape, eyeliner-ul si mai si … dezastru! Dar Dana, cu un calm desavarsit imi spune” Draga mea, totul se repara!”.

Si a luat-o usor cu o pensula cu un betisor, iar cu pensula iar cu betisorul, apoi mi-a dat tema cu pensula cu betisorul si uite asa  dupa inca 10 minute parca nici nu trecusem cu eyeliner-ul pe acolo…

Si usor, usor, usor am reparat, 10991262_271049206399169_3956989940901632341_n.

Si am ajuns la final, dupa o ora si jumatate.

In primul moment nu am fost prea fericita cu rezultatul… Dar gandindu-ma de unde am plecat si unde am ajuns, mi-am dat seama ca este chiar bine!

Multumesc DanaMakeup.ro  pentru ceea ce impartasesti cu noi! Si Ginei pentru gazduire!

10410255_271048559732567_8038957022216251938_n

4 gânduri despre „Drumul catre profesionism in machiaj …

Lasă un răspuns

