Astazi din nou Pick’N Dazzle

Am lipsit cateva zile de pe aici , dar sa stiti ca a fost motivat…

Si nu am stat degeaba 🙂

Am inceput sa testez produsele din cutiutele Pick’N Dazzle.

Erau atat de frumos ambalate si aranjate in cutie incat mi-a luat ceva timp sa ma hotarasc sa stric armonia. Dar mi-am luat inima in dinti si am rupt vraja ca sa vad si ce este inauntrul ambalajelor atragatoare.

Primul produs pe care am pus mana a fost gelul de dus de la Bulgarian Rose.

IMG_4161

Un gel de dus fresh – este evident si dupa nume Refreshing – si dupa culoare – albastru. Are o textura foarte fina si nu trebuie folosit mult pentru o spalare deoarece este foarte spumos 🙂  Chiar daca este iarna, senzatia de revigorare prinde foarte bine dimineata, pe la 6:30 !!!

Urmatoarea alegere a fost laptele de curatare Vita-Age In de la Bottega di Lunga Vida.

IMG_4160

Un produs de curatare a tenului, pentru o epiderma cu tendinta de deshidratare. Un produs care incetineste maturizarea tenului (ca sa nu zic imbatranirea caci intram in depresie). Continand proteine din legume si extract de struguri albi care protejeaza pielea, imbinate cu ceramide vegetale si vitamine rehidrateaza si regenereaza pielea. Este un produs cu o textura extrem de fina si de prietenoasa cu tenul.

In paralel cu Vita Age In am decis sa folosesc cremele primite ca mostra.

IMG_4159

De la Arco Cosmetici o crema cu hidratare intensiva, continand acid hyaluronic si collagen. O crema foarte potrivita pentru tenul meu, am folosit-o trei zile, dimineata inainte de machiaj. Mi-a hidratat foarte bine tenul iar machiajul a stat perfect pe aceasta baza.

IMG_4158

Rose Joghurt – o crema  de intinerire cu ulei de trandafir (stiti deja ca uleiul de trandafiri si cel din samburi de struguri sunt vedete in ritualul meu de ingrijire a tenului). Am utilizat-o tot trei zile, imediat dupa crema de la ARCO COSMETICI. S-au completat foarte bine si rezultatul este ca am un ten mai hidratat si mai luminos. Dupa numai 6 zile cu doua crème.

Eu zic ca este un rezultat bun pentru o testare rapida! ❤

Ultimul produs din seria „prima alegere” este sapunul intim Rose Joghurt. Aici sunt extrem de pretentioasa si, cu greu ma pot muta de la produsul pe care il folosesc de ceva vreme. Dar, cum toate experientele de pana acum au fost foarte placute am zis, de ce nu? A fost o alegere foarte buna !

Asa arata experianta Pick N Dazzle in prima saptamana de folosire a produselor.

Repet ce spuneam si in articolul precedent, cineva acolo chiar se uita pe profilul tau si alege cu atentie produsele care ti se potrivesc!

❤ Pick N Dazzle

Un gând despre „Astazi din nou Pick’N Dazzle

  1. Pingback: Pick N Dazzle, Box no.7 | Lilly's Boutique

Lasă un răspuns

