Frumusete … in photoshop

Recunosc ca ziua de astazi nu a fost chiar cea mai buna din punct de vedere emotional. Caci a venit dupa un sir de zile cu evenimente care mai de care mai ciudat sau demotivant care iti schimba, cel putin pe termen scurt, perceptia despre lume!

Dar ce mi-a provocat “creativitatea” pentru acest articol a fost o fotografie pe care am vazut-o astazi, intamplator si care mi-a marcat ziua.

Nu vor fi prea multe poze in seara asta aici caci nu prea stiu cu photoshopul…

Dar sa revin…

Deci vad azi o fotografie a unei fete, dragute altfel – caci o cunosc – fotografie care facea oarecum reclama unei MUA. In prima faza am crezut ca e pictura. Nici nu am recunoscut-o pe fata in cauza. Apoi ma uit mai bine si imi dau seama cine e, si apoi ma uit si mai bine si realizez ca nimic din figura ei reala nu era in poza aia. Totul era photoshop! Evident si strident!

Sa ne intelegem, nu am nicio problema cu retusul pentru o poza de revista a unei celebre careia nu trebuie sa I se vada nu stiu ce rid. Sau coapsa care statea mai intr-o parte si a facut o cuta ce nu trebuia sa fie acolo.

Dar am o problema in a face reclama unui make-up artist cu poze retusate. Pentru ca vine fata si la tine, iti pune poza pe masa si iti zice “ fa-ma asa!” . Intrebarea care imi vine in minte este :        “ ok, dar cum te bag in calculator sa iti pun photoshop-ul pe fata????” Si cum photoshopul nu functioneaza pe chipul real, nu iti iese ca-n poza sau daca iti iese are 2 randuri de tecuiala pe fata (ca nu se mai numeste make-up ci renovare) si arata ca dupa un proces de varuire cu lavabila si chit de rosturi. Si normal ca nu ii place si … in final ai luptat inegal cu ceva ce nu poti concura: photoshop! Si ai pierdut. Ca ai pierdut o clienta e una, dar ca iti strica apoi si imaginea e alta ” aia nu stie, fata, sa faca asa!!!”

Imaginea ta … nephotoshopata!

Si ma intreb, oare fetele astea care au pretentii de modele si fotomodele, au discutat vreodata cu un om dintr-o agentie adevarata de modelling? Caci intr-o agentie adevarata de modelling inainte sa te prezinti la un casting ti se pun niste intrebari si ti se pun si niste conditii (cel putin asta este experienta mea traita ca participant la un asemnea interviu la o agentie de top. Nuuu, nu eram eu modelul, eu doar insoteam modelul 🙂 ) printre care si:  vii nemachiata, pozele pe care le trimiti trebuie sa fie fara photoshop si fara modificari, ai unghii false? Daca da, le dai jos! Parul nu trebuie vopsit. Daca il ai vopsit, ti-l aduci tu la culoarea naturala. Si asa mai departe …

Sau, s-au uitat vreodata pe fotografiile unui make-up artist renumit? Eu n-am vazut photoshop-ul pe acolo. E drept port si ochelari … poate nu am vazut bine!

Ok , stiu ca nu schimb lumea si ca photoshop-ul va fi mereu prezent dar trebuia sa spun, caci imi statea pe suflet!

Nu stiu ce parere aveti voi, dar eu nu voi folosi niciodata photoshop-ul in pozele de portofoliu!

IMG_3606IMG_3609 IMG_3610

Si daca vrei sa vedeti cum lucrez, fara photoshop, ma gasiti aici sau pe e-mail: boutique_lili@yahoo.com

Va pup cu drag! ❤

 

Lasă un răspuns

