Salvador Dali – intre arta si fashion: parfum!

Astazi, datorita vremii inchise am simtit nevoia unui parfum ce imi aminteste de vara!

Salvador Dali – Laguna Maravilla – colectia Aphrodita!

Salvador Dali cu suprarealismul sau este artistul meu preferat. Iar cand am descoperit si parfumurile am fost in extaz… o combinatie perfecta! O poveste minunata!

Asa am aflat ca Parfumurile Salvador Dali au aparut in 1983 ca tribut adus Galei, sotia si muza lui Salvador Dali, de care acesta a fost indragostit nebuneste.

The art of parfume!

Toate Parfumurile Salvador Dali au nota florala, o combinatie de iasomie caci artistul iubea floarea de iasomie , pe care o purta dupa ureche atunci cand picta, si trandafiri.

Colectiile sale au toate in spate inspiratia artistului – de la picturile sale la bijuterii sau chiar buzele celebrei Mae West!

Colectia Lips Sofa este inspirata de buzele senzuale ale actritei Mae West pentru care Dali a pictat Mae West’s Face Which May be Used as a Surrealist Apartment. Parfumurile din aceasta colectie au nota florala, orientala cu exceptia lui Salvador care este un parfum mai puternic cu accente de santal si mosc.

Colectia Ruby Lips – care redeseneaza intr-un parfum celebra brosa Ruby Lips. Cu patru variante florale cu accente de mosc, fructe sau ambra.

Colectia Kiss – o colectie vesela pentru tineri.

Colectia Roy Soleil – o colectie de arome moderne și viu colorate , bogate și elegante , inspirata asa cum ii spune si numele, de Regele Soare.

Chiar daca a trecut Craciunul colectia Christmas este o minunatie de colectie de parfumuri moi și originale , in sticle , sculpturi si culori proaspete.

Si favorita mea Aphrodite cu al sau Laguna Maravilla. Dar nu numai. Aceasta colectie este colectia care da stilul parfumurilor Dali, cu sticla emblematica in forma de gura cu capacul in forma nasului.

Inspiratia : Appearance of the Aphrodite of Knidos,

aphrodite

Dali celebreaza femeia si frumuseatea iubirii. Insasi forma sticlei este senzuala avand cele doua elemente care simbolizeaza gustul si mirosul. Pentru Dali gura este simbolul senzualitatii si este o sursa de inspiratie necontenita. Toata gama Aphrodita este extrem de senzuala, dar dupa parerea mea Laguna Maravilla este apogeul! Este o varianta mai bogata a apei de toaleta Laguna, intr-o sticla metalizata cu o mie de reflexe.

Este parfumul care astazi mi-a inseninat ziua si mi-a adus in minte apele Marii Egee din care s-a nascut Afrodita!

http://www.parfums-salvadordali.com/fr/

 

Lasă un răspuns

