Lilly’s Boutique – Get to know me – un tag primit de la Ana-Maria Tatucu

Am preluat invitatia Anei din articolul http://www.beautybarometer.com/2015/02/beauty-blogger-tag-get-to-know-me.html si chiar a fost un exercitiu minunat!

Unde te-ai nascut? In Washington, Statele Unite ale Americii. Si nu ma intreba ce mai caut aici pentru ca: iti dau numarul de telefon  alor mei sa ii intrebi de ce s-au intors si apoi e o poveste lunga care mi-ar lua ore de povestit …

Ai fost numita dupa altcineva? Nu. A fost o polemica intre mama si fratele meu. Mama ar fi vrut Liana iar fratele meu mult mai mare  a fost impotriva pe motiv ca “ nu e liana care se agata pe copaci.” Deci Liliana.

Cand ai plans ultima data? Hmm, acum cateva zile. Recunosc, de suparare …

Ai copii? Da. O mandra de 16 ani care imi da provocari zi de zi. Si imi tine simturile  in alerta !

Daca ai fi alta persoana, ai fi prietena cu tine? Cred ca da. Am o prietena care seamana foarte mult cu mine (tot Capricoarna 🙂 ) deci…da!

Ai animale? Acum nu. Am avut un catel, beagle, un nebun si jumatate, Rock. Il iubesc si acum la nebunie. Dar, tocmai pentru ca il iubesc atat de mult l-am dat spre adoptie fratelui meu care are mult mai mult timp sa il alerge si sa stea cu el. Mai ales ca are si o curte in care Rock se simte excelent!

304093_306652859361245_1723192706_n 403158_384148614945002_1663577605_n 551576_569576169735578_835621669_n

Si mi-as dori mult un cal!

10291085_741996782537493_5618156348314948074_n

Obisnuiesti sa apelezi la sarcasm? Uneori da. Mai ales cand „publicul o cere”!

Ai face bunjee jumping? Imi place adrenalina, dar bunjee jumping nu. Prefer montagne russe.

Care sunt cerealele tale favorite? Fulgi de ovaz si uneori Vitalis Knusper Plus.

Ce culoare au ochii tai? Caprui.

Scary movies sau happy endings? Happy endings.  Filme de groaza traim zilnic …

Ai frati sau surori? Da, un frate cu 14,5 ani mai mare. Care are uneori pretentii de tata , al meu 🙂

Computer sau TV? Computer! La TV doar filme.

Care este primul lucru pe care il observi la o persoana? Multa vreme am observat privirea. Acum am constatat ca ma uit imediat la maini. Mainile spun multe despre o persoana.

Care este aroma ta preferata? Scortisoara! Scortisoara! Scortisoara! Si cafea!

Cel mai lung timp in care ai fost plecata de acasa? 3 saptamani in 2008 – concediu in tarile nordice si 3 saptamani in 2011 croaziera pe Mediterana (iubesc marea)! Dar cum imi place la nebunie sa calatoresc si sa vad locuri noi mi-ar place sa plusez la numarul de saptamani petrecute in afara habitatului! Altfel am fost plecata foarte des pe perioade scurte.297630_271037909589407_3785774_n

Ai talente speciale? Speciale nu. Am talente normale 🙂

Ce hobby-uri ai? Make-up-ul! Si calatoriile. Dar mi-ar trebui o mina de aur ca sa fac toate calatoriile pe care le visez si sa  vad toate locurile pe care mi le doresc. Si concertele rock!

261555_247785411914657_2951166_n

Esti indragostita? Surprinzator da! Cateodata ma mir si eu 🙂

2 gânduri despre „Lilly’s Boutique – Get to know me – un tag primit de la Ana-Maria Tatucu

  1. Obisnuiesti sa apelezi la sarcasm? Uneori da. Mai ales cand “publicul o cere”!
    Ai talente speciale? Speciale nu. Am talente normale 🙂
    Scary movies sau happy endings? Happy endings. Filme de groaza traim zilnic …
    Ai frati sau surori? Da, un frate cu 14,5 ani mai mare. Care are uneori pretentii de tata , al meu (N am stiut)
    Imi plac toate raspunsurile dar in mod deosebit cele de sus. Am si eu o sora +12.5ani care are inconstient, sa spunem, impulsuri materne vis a vis de mine. Jocuri Educative COlective.

    Apreciază

Lasă un răspuns

