After Party, un moment special trebuie marcat cu un eveniment special

Ioana model shooting

Nu am realizat niciodata cu adevarat cat dureaza pana ajungi la varianta finala …

Ziua a inceput frumos, linistit … o cafea in studio, o apa plata cu lamie, incepea sa se adune lumea, o duminica vesela cu oameni frumosi, veseli, plini de viata si pusi pe glume. Ce imi amintesc este ca s-a ras mult!

Doar ca la un moment dat a inceput totul…

make up table

Intai am scos arsenalul – aici este doar un sfert de masa –  nestiind cu adevarat ce avea sa urmeze.

Si apoi … start game! In sinea mea mi-am zis „incep cu baietii ca e simplu si apoi fetele , caci acolo e lumea mea!” Oricat ti-ar povesti cineva ce inseamna sa participi la o sesiune foto cu 13 fete si baieti, pe care sa ii machiezi si sa tii cont de tinuta si de tema, pana nu traiesti asta nu intelegi! Mie mi s-a spus, am crezut ca am inteles … dar nu!

Veti crede ca machierea baietilor e o treaba simpla. Asa am crezut si eu. Dar fiecare are o fizionomie specifica, are lucruri de marcat sau de ascuns… Poate ca nu trebuie sa potrivesti culoarea ochilor cu make-up-ul pleoapelor dar trebuie sa ii conturezi sprancenele!!! Sau sa construiesti un contur  sau …

make up make up make up

Apoi a inceput magia culorilor 🙂

Pana am terminat cu baietii fiecare fata si-a ales tinuta. Era o zumzaiala in jurul meu, si tare as fi vrut sa particip la alegerea tinutelor pe care ni le-au pus la dispozitie Hera Baroc si Ileana Ianachis. Dar am rezistat eroic intre jucariile mele MAC, Urban Decay, Lancôme sau Dio si nu numai ….

Cu fiecare fata care trecea prin fata mea culorile mi se amestecau in minte si aveam  tot mai multe idei!

make upmake up

La un moment dat mi-am (re)vazut paleta Naked 3 si s-a declansat o intreaga ploaie de culoare in mintea mea …

make upmake upmake up ana nicolaemake up laura tanase

Una peste alta nu regret niciun moment decizia de intra in aceasta lume. Au fost 10 ore in care nu cred ca am adunat 20 de minute de stat jos, si 60 minute de stat in general ( statul insemna spalarea pensulelor sau dezinfectarea lor). La doua ore dupa ce totul se terminase si Straculenco imi spusese : „bine ai venit in aceasta lume! Ai facut o super treaba”, dupa ce machiasem 13 oameni deja frumosi care au devenit si mai frumosi (veti vedea fotografiile), dupa ce am stat in picioare 10 ore, am baut 3 cafele mari si doi litri de apa cu lamaie, am combinat culori ce nu credeam ca se vor combina vreodata inca eram in priza, inca amestecam culori in minte si mai elaboram un machiaj.

A fost un eveniment frumos, cu niste oameni care au pus suflet si m-au sustinut 10 ore!!!

Recunosc ca nu am retinut toate numele – cred ca au fost vreo 30 de oameni in jurul meu la un moment dat, dar le voi invata cu siguranta – dar pe cei pe care i-am retinut ii voi mentiona: Gabriel Patrascu si echipa sa de hair styling care in 2  ore au facut minuni, Ancuta Elena care ne-a pus la dispozitie studioul Best Media Fashion, modelele Liviu, Gabriel, Nicusor, Laura, Ana, Ioana, Elena, Carmen, Monica, Diana. Nu in ultimul rand YES Models Management, Hera Baroc si Ileana Ianchis pentru tinute, Kali pentru making off – caci avem si un making off 😛 si last but not least Straculenco are a pus totul la cale!!!

Si multumesc Gina Stefanoaia – make-up trainer-ul meu pentru sfatul din seara de dinainte ” Zambeste si totul va fi mult mai usor! ” Am zambit 10 ore si intr-adevar totul a fost minunat!

Probabil, maine vom avea si making – off-ul „official”  si in cateva zile  rezultatul final al acestei zile: fotografiile !!!

Iar despre produsele pe care le-am folosit … in zilele urmatoare! caci merita o atentie speciala pentru ca au fost cu mine :*

Lasă un răspuns

