Urban Decay, Naked , make-up palette

 

Ei bine da, asteptarea a luat sfarsit!

Urban Decay Naked 3
Este clar ca rabdarea mea are niste limite si am facut fotografia pe strada 🙂 Trebuia sa-mi anunt fan-ul principal, fiica mea Ioana , ca

NAKED 3 is in town!

Arata bestial – nu ca nu as fi stiut deja, dar acum ca este a mea parca este si mai frumoasa!

Urban Decay Naked palette

Toate nuantele sunt superbe, dar negrul mat cu glitter rosu mi se pare de exceptie. Nu degeaba se numeste Blackheart! Astept cu nerabdare sa o probez pe pleoape ❤

Si pensulele sunt perfecte pentru aplicare, blending, umbre.

In cutie am si 4 mostre  Eyeshadow Primer Potion.

Urban Decay  eye primer

Fiecare pentru efecte diferite ale machiajului.

Sa vedem ce opera de arta va iesi din aceste combinatii de culori!

Urban Decay

Ne auzim curand cu creatia NAKED 3!

Lasă un răspuns

